AlexE- Livet det du gjorde har sårat mig djuptfattar ingenting det känns helt sjuktjag får skylla mig själv borde ha fattatska nu försöka ta tillbaks det jag tappatmåste försöka hitta min tro på mig självgrabbarna e kvar av dom får ja hjälpförstår bara inte hur du kunde tigaom det som hade hänt, du vek från min sidakänns bara hårt att vi levde i en lögniallafall ett tag, vilken mardrömmen grejen är att allt är på riktigtoch det känns så hårt och så fittitmen jag dör inte alls av det härjag skiter i, ska leva min världska rycka upp mig och leva mitt livlägger allt bakom, all denna skitI livet är varje slut en ny start börjar må bättre, börjar se klartjag kände förut, att det va fel på migmen inser nu att det ligger hos digjag har slösat tårar, men inte nu längrejag har blivit stark, har familjen och vännerhar lyckats inse, vad jag lever fördet är dom som finns till dagen jag dörjosef hurtig tony och nickepelle måns jocke och vickeresten vet ni själva, vilka ni eoch min kärlek går även ut till erförlåt mina vänner, för hur jag e iblanddet är ni inte värda, ja ger er min handpå mitt hjärta, att jag ska skärpa migoch aldrig välja bort er för nån tjejSkriver ingen överflödig kommentar om va det handlar om och shit, för ni vill förmodligen inte veta, i hopp om att äntligen få lite respons sägger jag från hjärtat: Snälla dra ut eran feta tumme ur arslet och hjälp mig med en liten utförlig kommentar? Puss..AlexE