AlexE- Livet
det du gjorde har sårat mig djupt fattar ingenting det känns helt sjukt jag får skylla mig själv borde ha fattat ska nu försöka ta tillbaks det jag tappat måste försöka hitta min tro på mig själv grabbarna e kvar av dom får ja hjälp förstår bara inte hur du kunde tiga om det som hade hänt, du vek från min sida känns bara hårt att vi levde i en lögn iallafall ett tag, vilken mardröm men grejen är att allt är på riktigt och det känns så hårt och så fittit men jag dör inte alls av det här jag skiter i, ska leva min värld ska rycka upp mig och leva mitt liv lägger allt bakom, all denna skit
I livet är varje slut en ny start börjar må bättre, börjar se klart jag kände förut, att det va fel på mig men inser nu att det ligger hos dig jag har slösat tårar, men inte nu längre jag har blivit stark, har familjen och vänner har lyckats inse, vad jag lever för det är dom som finns till dagen jag dör josef hurtig tony och nicke pelle måns jocke och vicke resten vet ni själva, vilka ni e och min kärlek går även ut till er förlåt mina vänner, för hur jag e ibland det är ni inte värda, ja ger er min hand på mitt hjärta, att jag ska skärpa mig och aldrig välja bort er för nån tjej
Skriver ingen överflödig kommentar om va det handlar om och shit, för ni vill förmodligen inte veta, i hopp om att äntligen få lite respons sägger jag från hjärtat: Snälla dra ut eran feta tumme ur arslet och hjälp mig med en liten utförlig kommentar? Puss..AlexE
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
|