Neo - Min dröm!
Min dröm, vad menar jag med det? Jag menar att vi ska tänka mer än vad vi ser Att vi ska tycka, inte förtrycka Att vi ska glädjas och lyckas Tillsammans med varandra istället för att konkurrera Att alla fördommar försvinner och att alla sår kommer helas Min dröm är simpel, men komplicerad En fantasi, en utopi, men jag låter hoppet leva Ingen slum, inget eländigt liv, ingenting utom Hälsosam glädje, ingen behöver piller och sprutor
Min dröm är avlägsen, bortom mina viddar Men ändå så nära att den inte kommer att försvinna Min dröm är lätt att se, lätt att tänka sig Lätt att ta på, det är svårt att inte älska den Ja, där skulle aldrig den svage få hungra Krig skulle vara omöljigt då det enda vapnet är tungan Man skulle vandra genom regnet en solig tid För där skulle tillochmed att vakna vara något positivt Det skulle bli verklighet om jag fick önska mig nått För i min dröm skulle jag aldrig behöva drömma mig bort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|