Fegon_ - nosar vid ytan Hela jävla stället är fyllt av dåliga försök till "dikttexter"ni är på fel plats!... som att köra med bildäcket på mitträcket?Så ta era brustna hjärtan och låtsas tårar till sockerdricka.nuför jag står fast vid att en text här MÅSTE RIMMA punkt slutokej, ibland sitter man med sin kuk i handen i sina mjukisbrallerför tjugilappen medan Kammel och Djureri bara är sjuk i skallenDom kan få allt att rimma, bokstavligt talat.. Ja fantamigsatanoch där står jag och tappar min haka och sen backar tillbaka för att kunna tappa min haka igenCollabs är bra när de bästa droppar, men i övrigt En klar logik:När världens sämsta kockar gör världens sämsta soppa -lär den smaka skitJamena, vad fan håller ni på med? ni vet att det kommer bli dåligtNi kan möta mig i battle istället för ni vet att jag "holler" som Sobero ni måste förstå mig, jag kommer inte "titta in" eran satans textJag vill klara mig från kapplöpningen om vem som kan tjata mest!Jag menar, När Queff lade något nytt tänkte jag, jag väntar ett taghar nu väntat en dag, men fattig respons trots att texten var brajag menar verkligen bra! Skärp er, är man en av de bästa på sidankan man väl få respons utan att ni ska kräva att man släpper en skiva?Jag tror att jag talar för alla, men jag är norrlänsk så jag pratar för saktainte en jävel verkar förstå, Jag är norrlänsk, hur ska jag klara att rappa?Ähh fuck it...Tan Tan, Quken, Midgetz, NemC och CaineAlexiiis, Sweepboy.......... finns inte en jävel som man känner igenMen iochförsig, spex är bäst och droppar text på textSå vad kan man vänta sig när hans sammanfattning av kommentarer är 1+1?Standarden är så jävla låg och det är en tragisk standard på textermen jag vägrar att gå...... förän jag slagit alla på käftenMen kom ihåg att jag är så bra att när du fyller tjugibastger jag dig Ett grattis och får Tusen tack!
Soft med lite rövsparkaronpointcyklatillbahamasrader av Fegon himself! Har väl inte så mycket att säga om texten, mer än att jag håller med. Och så ska jag givetvis plocka ut mumsbitarna också:Collabs är bra när de bästa droppar, men i övrigt En klar logik:När världens sämsta kockar gör världens sämsta soppa -lär den smaka skit- Haha, smart twist på det gamla talesättet, helt klart en frisk fläkt :)ni vet att jag "holler" som Sober- Vafan? HAHA, va ful rad :Po ni måste förstå mig, jag kommer inte "titta in" eran satans textJag vill klara mig från kapplöpningen om vem som kan tjata mest!Jag menar, När Queff lade något nytt tänkte jag, jag väntar ett taghar nu väntat en dag, men fattig respons trots att texten var brajag menar verkligen bra! Skärp er, är man en av de bästa på sidankan man väl få respons utan att ni ska kräva att man släpper en skiva?- Skriver under detta *räcker upp handen*. Snyggt utfört också!Standarden är så jävla låg och det är en tragisk standard på textermen jag vägrar att gå...... förän jag slagit alla på käften- Minus för upprepningen av ordet "standard", men annars så var detta något som hade en "Fegon"-känsla över sej, haha, skitfett verkligen! Haha :)
tick si mickit