Rimsalabim (Klockan12 & Killerzteve) - Ring snuten! pt.III
Klockan12 Ärligt, ni måste vara knäppa i huvet för när jag ber er hålla masken...så greppar ni kuken Bryter hemfriden och gästar din stuga och ger dej mer stryk än uppkäftiga snutar Mitt shit når ut, så pass att Tommy Zethraeus stonkar i telen och postar ett brev med "Hey gullet, skulle jag och Svartenbrandt få coppa din cd?" ...vilket jag besvarar med att blotta min penis, *bLinG* få honom att lockas av skenet när jag står där med en ny Honda med TV, för att sen sätta 666 jävla skott i hans lever när han väl kommer ur dekis! Hey Kammel, förstår om du inte vill rappa för du är så kass att tillochmed mixerprogrammet skulle neka dina distande adlibs och pissiga punchlines för att sen ta över musen och klicka på Cancel! Ingen har skills som Rimsalabim och vi tar över medan du fortfarande skissar på ditt Du har nu fått smaka på dessa två praktarslen som bara spelar memory med folk med alzaimer KillerzteveDu drar ut för att ha kul på konserten men får se oss och din brud utan kläder med kuken i asset Vad skall du göra? Vi är sjukast i världen ring snuten din jävel och vi skjuter ihjäl dig! Charly dricker sitt öl tills han tror han inte är bög och då blir varenda jävla flickjävel körd Tills dom skriker "Jag är hellre villig att dö än att du skall fortsätta fista min röv" Chea! jag bazzar din tjej, Vad? Skall du kaxa med mig? bring it on...Säg vad du tycker och jag slaktar dig sen Det fattar du väl? Mitt namn är ju knappast ett skämt men nog snackat om dig...vad är numret till din mamma igen? *några timmar senare* Nu är hon redlöst berusad smeker mitt kukskaft och är redo att suga Kan man begära mer för en tjuga, om man inte vill knulla feta och fula cp:iga brudar? Nepp...Fast detta är Rimsalabim och vi betalar fan inte ett piss när vi pimpar din bitch & får henne i säng där hon skriker att vi knullar bättre än dig spelar in det på film och sedan säljer till dig!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|