MvH - För jag är ängelen....ifrån helvetet
Trots att jag har räddningen strax ijämte mig Så kommer jag alltid vara ängelen ifrån helvetet Tyvärr är jag inte den som passade pipan Spottade i glaset, eller backat för linan Lappar av shiva har fuckat min drivkraft Allt för o låta jobbiga tankar befrias Jag vet, att weed kommer med nått otäckt För ironiskt nog växer ångesten som ogräs För livet är vågat, för alla droger jag styr Men i värsta dimman såg jag en fyr Nu har jag korten på bordet, o floppen blev en dam Och jag tänker satsa allt, och hoppas på ett par Jag säger förlåt, till kenta o dagge För det är mitt fel att ni fick testa på knarket Förlåt Mary, jag har hittat nån annan Så vi kommer inte längre att chilla tillsammans För hon är biten i mecket o spriten i läsken En frigiven ängel från livet härefter Men är för blyg för att säga det nykter Så idag när vi festar ska jag lätta på trycket Men oavsett av vad som händer sen Kommer jag fortfarande vara ängelen ifrån helvetet
Skrivet från hjärtat, lämna en kommentar.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
|