Rickard - min prinsessa
Rickard
vers
bejbi jag har pratat men du är den bästa //jag vill alltid ha dej du är min prinsessa //jag älskar dej så kommer alltid stanna kvar //och jag känner det alltid varje jävla dag //Ja det va vi som fick den bästa relationen //men du fick upp mej vi kom upp till miljoner //jag är som en båt utan segel kan den inte segla //det är så för mej utan dej kan jag inte leva //jag tänker på denna och det är en fin saga //vi blev ett och har varit vi i flera dagar //men jag skulle inte kunna klara det själv //det har blivit fint och du har målat min värld //varje gång jag sover finns du bredvid på natten //du är fin, så gullig, och du är så himla vacker //jag litade aldrig på dej men du är så perfekt //första gången jag såg dej så fastnade jag direkt //
känns som att det mesta som står i texten finns redan med i nån annan text.. it's already been done.. gör den mer personlig helt enkelt.. :)typ varenda kille kan ju säga till sin tjej att dom är vackra och gulliga och fina osv.. skriv lite mer om varför du tycker att just hon är så vacker och sånt.. mer personligt om vad som gör henne så bra :)och sen kan du ju skriva lite om saker ni gjort tillsammans också, sånt gör det också mer personligt.texten är ju inte så lång, men du kan ju skriva den lite längre vettja! Så blir den nog riktigt fin :)peeeyyyz!