Neobica - Kastknivar mot din kropp
Jag är en sjuk jävel, bara att följa grusvägen Om du vill bli funnen vid nästa millenium vid en utgrävning Min spegelbild och jag bugar för skadeglädjen Vi dyker upp på din unges daghem för att skjuta ner dagisfröken Kalla oss usla och skadeväsen, för vi bara kapar av gevären Och nästa sekund står du öga mot öga med två djupa tunnlar Och när jag spelat fotboll med din skalle fortsätter jag skjuta ungar Om du slutat undrat vem jag ber till Så vet du vem du borde börja be till? För du vill väl inte ruttna bort i ett hål i jorden Så jag betalar för att få fylla dig med korvar som hål i horer Sen hänger jag upp dig i taker fastspikat på ett kors Och börjar fördriva tiden med att kasta kastknivar mot din kropp
Du skakar som vid jordbävningar och överdoser När jag beger mig ut i världen för att mörda losers Jag är ondskan själv till och med satan viker ner sig Bara han hör mitt namn, samtidigt som du skiter ner dig Bara du ser mitt namn, så spika plankor för dörrar och fönster För det är min pipa klockorna tickar till & mitt finger höjdarna följer Jag går ut för att finna en mening med skiten Så du får va glad om du kommer från din spelning med livet
Jag illvillig för jag vill dig illa, samma sak med din väninna Och jag skapar förödelse för mina andetag är som virvelvindar Så säg inte emot mig, det är som att trotsa en noshörning Om du inte vill sluta med mosad näsa och krossade fotknölar
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|