Alexiiis - Alla har vi lackat på föräldrarna
En liten oseriös txt vafan, alla har juh lackat sönder på föräldrarna. Denna gången ska jag har försökt med lite mer flerstaviga rim. läs & se om jag lyckades? När du ändå har läst den så kan du lika bra kommentera. Så sätt igång!
Fan, helvete, bråkade med mossan som vanligt igen Värsta kriget, som om båda två är krigsmän Skrikandes & smällandes låste jag in mig på mitt rum Jag kunde väl få den jävla tröjan hon tjänar juh för fan multum Den jävla kärringen är för helvete otroligt urdum "Inte coca cola till maten, drick mjölk där är kalcium" Orh, fy fan vad jag stör mig på föräldrar som lackar Dom är jobbiga & äckliga som stora myrstackar " Är det du som tagit mitt hårspray? " Stick, fan tyst jag försöker rappa här, ey! Tjat, tjat, tjat, en massa jävla gnat Jag ska inte röka, ändå sitter ni där med fullt askfat Jag sticker ut, ska ta en joggingrunda Så du slipper tjata om allt det osunda Vill ut, vill slippa undan allt ditt tjat Varje gång du säger nått känns som en granat Enligt dig är det bestämmt, jag ska bli advokat Jag vill fan heller sitta på kontor Tänk, kanske jag ville bli generalmajor Det är faktiskt inte omöjligt, jag kan om jag vill Kan lära mig vad som helst innantill Så sluta klaga, sluta bestämm åt mig Jag vill kanske inte ha ost utan leverpastej
Peace
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|