DJyr And Andy - Min passion har gått i pension!
Baltico copco:
Jag känner mig bitter så jag tänder på spliffen men verkligehetsbilden den förändrades inte samma vardag, samma personer och samma problem med ett ansiktsuttryck som har förvandlats till sten jag vill bara skratta och le åt allting jag ser men i mina stapplande steg så trampar jag fel.. jag tar piller och jag hoppas på att kvällen blir bättre men jag borde nog ta dom dagen efter i stället i hopp om att den femhundraelfte tjejen jag testar ska vara "den speciella" inte tjejvänners vänner som man har sex med i helgen och liknar: "HEj kom och hjälp mig" men en dag så kanske jag kan träffa den rätta och lämna mitt hjärta till den som jag älskar..
..men just nu, är jag sur och förbannad på världen och rädd för att jag kommer att knarka ihjäl mig bränna allting jag äger, på droger eller poker och se dom kommande femton åren ifrån en cell på kåken, Det ska ju "vara så lätt" att ta tag i sig själv men inte med en morgonångest som: "Fan, jag vakna igen" så, snälla gud kan du ta inte ta mig härifrån? och inte genom en flaska och en karta tipanol vägled mig nu, för varenda lögn som du har sagt har fan väckt mig ur alla jävla drömmar jag har haft.. jag har gjort min pappa, brorsa och min mamma besviken jag är allas svarta får... en skam för familjen och blir hatad för allt som jag tycker och tänker och jag har aldrig fått en skyddande ängel så den enda lyckan jag känner är ett kryss på tabletten
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller
|