konstgjord - best friends stick together..
till beat: BJBeat - Free me
jag skrev en låt till en gammal kompis. en gammal barndomskompis. vi har halkat isär och gått separata vägar och det här är bara en simpel text om att jag saknar honom. han var bättre än jag förstod. kalla mig gay, jag skiter i vilket.
bara läs och kommentera, tack.
tjena kompis, det var ett tag sen nu undrar vad som händer, känslan skaver sjukt det var längesedan nu som jag skrev ett brev kalla mig gayig, men jag saknar att se dig le känns som en evighet, men bara ett år har gått eller det är fan mer, det är förjävligt långt vad fan hände mellan oss, kan inte se det klart men undrar varje sek om du vill ses nån dag snart arton år, och vänner sedan andra klass och bara tanken av det så bara stannar allt kommer ihåg våra days med basket och sport du hjälpte mig hantera sorger av kärlek och sånt men det är över nu, jag har fan dissat sofia även om vi pratar ibland, så betyder hon inget och det är sanningen, jag har mycket att berätta men du är aldrig där längre och kan inte hjälpa förstå vad jag menar, vi har gått olika håll och våran vänskap är bara nåt jag kan skriva om
x2 för dagarna har gått och vi förändrats de småbarn som vi var finns inte längre kvar för jag vet hur vi skrattade och skämta men hur jag än försöker så halkar jag tillbaks
jag skriver ett brev, försökte nå dig igår jag försöker, men ingen kan förstå hur jag mår men när jag ändå håller på, låt mig tala till punkt vill berätta, även om jag känner mig dum jag kom in på media, jag har kämpat som fan gett upp två år för att kunna läsa ikapp du kanske inte bryr dig, men hör på jag tänker inte utveckla det här till en smör låt du hade rätt om musiken, förresten jag har börjat lyssna på band jag inte kände jag förstod det inte då, men du hade rätt om det mesta och jag blev oftast arg, det här har blivit min läxa kan inte fatta att jag var så jävla egotrippad kan inte fatta att jag var så jävla ceperiktad för när jag ser tillbaks, kallar mig själv för idiot och jag har dumpat drömmen om att bli en pilot du hade rätt om det mesta, vill inte säga förlåt men jag saknar dina skämt, så jag säger det ändå (förlåt)
x2 för dagarna har gått och vi förändrats de småbarn som vi var finns inte längre kvar för jag vet hur vi skrattade och skämta men hur jag än försöker så halkar jag tillbaks
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|