Neobica - Om alla bara kunde hjälpas åt
Var jag än är ser jag slagsmål Var jag än går ser jag hat Var jag än är ser jag allt sånt Som gör mig trött varje dag
Skiten den är över våra huvuden Och det slutar väl med att jag sluter ögonen Och skjuter mig, då är det iaf över sen Drömmar som spricker, skallar som spräcks Jag vill bara glömma allting jag sett
Vi står och tittar på, du och jag Om alla bara kunde hjälpas åt Skulle vi kunna stoppa allt bråk utan hat Så skulle kunna det bli lättare att hejda bråk
Livet är hårt för alla, både för mig och för dig Ljuset släckts för så många även på sommaren Natten den breder ut sig Dagen den tar slut Och jag ser fram mot slutet Hoppas att mitt liv tar slut
Vi står och tittar på, du och jag Om alla bara kunde hjälpas åt Skulle vi kunna ge hopp och tusentals Så skulle vi kunna lära varandra att älska oss....
Världen är hemsk För den som försöker finna vägen till sig Trälen står själv medan miljonären har fest Den ena får allt medan den andra inte äger en spänn Och blir gladast i världen om han får äta sig mätt Ja, visst är världen ett skämt
Vi står och tittar på, du och jag Om alla bara kunde hjälpas åt Skulle vi kunna ge mediciner till sjuka barn Så skulle vi kunna slippa se fattigdomen svälta folk.....
Men vi kan inte hjälpas åt....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|