I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bdn - jag önskar att jag vill att du är lycklig utan mig

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-08-01 16:02

bdn - jag önskar att jag vill att du är lycklig utan mig

Jag är för osäker för att leva och för rädd för att dö och jag fuskar mig till ett liv utan mening i. Men jag vet vad som krävs för att slippa leva eller andas men jag är för rädd för en förändring så jag förblir levande död utan att klandras.

Du tömmer mina lungor på luft varje gång du finns i min dröm. Gud, byt ut mitt blod och låt det bli tunnare och rinna fort för jag vill förtränga allt som vi gjort.

Och jag har en vana att drömma utan sömn och jag stiger upp utan att vakna och det enda jag kommer ihåg är att sakna. Gud har nog lovat mig tyst att aldrig förstå
för vem jag än älskar blir det fel ändå.


Det måste hända någonting i mitt liv. Jag kan inte sitta här och se världen passera utanför och veta att jag aldrig levt innan jag dör men jag är så rädd för att misslyckas i mitt liv och Nova jag vet att du är en dröm som för alltid blir en dröm.

Men jag vill ha mina händer innanför din tröja och värma din hud och dina händer får fastna vart du vill som en gåva från Gud och om du snuddar mina läppar för en sekund är mitt liv komplett.

Jag har målat en stjärna på min hand med hopp om lite ljus i tillvaron men egentligen ville jag skriva ditt namn. Nu håller jag tummarna i sömnen för att kanske få va med dig i drömmen.

Gud, jag tror inte jag lever så länge till, men kanske finns det en mening trots att det aldrig blir som man vill?

fuck it...