carcass - funderingar
nu sitter jag och dränker mig själv i massor av kaffe och funderar på hur folk kan digga anton och affe? varför kändisar köper dyra syn-villor som ändå är skitfula och om det gjordes någon utredning om Anitra Steens spritmuta? Är de fortfarande kära i varandra? Carola och Runar? och hur folk orkar spamma "är ni kåta? på lunar" hur vi orkar leva i en dystopi där hyckleri/ är vardagsmat och nyckeln i/ vår ekonomi är en skallig kung med dyslexi? varför är min brud långhårig medan jag är fult snaggad? och på tal om det, hur lyckades jag ens bli uppraggad? hur många foppatofflor äger peter forsberg? och vem dör i slutet? voldemort, båda två eller potter? varför är vissa klippta och skurna som friserade emos? och varför fatomens hund heter devil när hans häst heter hero?/ hur ofta klipper sig e-type?/ och vem är bäst i sverige när det kommer till freestyle? vad smakar bäst? Café latte eller cappuccino? jag behöver namnbyte! motherfucker eller Al Pacino? vadan medias uppståndelse över en död Ingmar Bergman? och vad får man säga? svarting, blatte, nigga, Färgad?
varför cirklar dessa tankar i min trånga skalle? och varför står jag än? när så många faller?
45 clash är fett underskattat
|