Old feelings
Jag har minnen från igår där min himmel var blå men nu i efterhand så är den alldeles trist och grå
En sinnesstämning jag ständigt vill springa ifrån
för vi vet alla att det är så himla svårt att skiljas åt Speciellt när den ene vill och den andra bara tittar på
Men vad kan man göra? då alla gör sina egna beslut men hade vi inte något speciellt? då ingen kunde se mig som du
Jag undrar smått då & då, ångrade du nånsin ditt val? Kände du aldrig nånsin att det lilla hoppet fanns kvar? Trots dina känslor som svalnat kunde vi väl bygga på dem för såna risker tar man om man verkligen tycker om någon
Eller?
Jag vet inte.. jag vet inte speciellt mycket nuförtiden För vi sitter aldrig längre och diskuterar då vi skriver Det blir bara fåtal ord så som hälsningar och tillgjorda leenden fastän jag nätterna i ända drömmer om att hålla din hand och aldrig lägger mig i sängen utan att be för dig
Min dystra min som tillfälligt suddas ut då jag låtsas vara glad beror på vetskapen om att du aldrig nånsin kommer tillbaks
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|