MölleR - Frihet
Vers: Du var den enda tjej jag känt så för // Den enda ja kunnat tänka att dela mitt bröd // Med, för den stilen du hade var som en blomma // En underbar blomma som fick mig att undra // Undra och tvivla på att du var för bra för att va sann // Men den med fel var jag som jag behandla dig // Jag säger förlåt en sista gång för du lär inte höra // Något sånt ifrån mej mer för jag ska äntligen klara // Mig utan att förstöra för dig och bara låta dig vara // Du säger att du aldrig nånsin har hatat mig // Men du ville att jag skulle dra åt helvete // För jag tabbade mig och du orka inget mer // Det kanske var bra för jag har börjat att inse // Att det går att gå vidare utan dig vid min sida // Slutat lida för stormen har faktiskt blivit lätt bris // Och ja har lagt min kärlek för dig på is // Äntligen är jag fri, fri från tankar och din närhet // Att vara ensam nu det börjar ja ta som en självklarhet // Men jag är glad för att vi vet var båda står // Vänner men inget mer är vad jag vet och tror // På föralltid, för vill du snacka finns jag här // Vi kan snacka om allt, problem eller det vi lär // Jag kan med lätthet säga att jag inte är kär // I dig och att du äntligen inte är mitt tvångs begär //
Reff: Vi hade våran chans men lät den gå // Jag hoppades på att det skulle bli vi två // Men det är jag glad över att det inte blev // Vänner får räcka även om jag lever i ensamhet //
Det ska bli en vers till , men jag orkade inte göra den nu, så ni kanske får se fortsättning senare,.. Men ge kritik, Dålig som bra, all kritik uppskattas, =) Peace
Man lär sig av sina misstag ,,,
|