I en värld som är svart
Mina pengar ska räcka så jag slavar för checkar (och) dagar får skänkas för att jag ska klara min vecka Åt staten som häcklar om att de jagar mitt bästa När landet stjäl allt som ska klassas som ränta Då lär hatet få växa som straffsatser ändras Visst klasskassor lämnas men A-Kassan hämtas? Jobbar dagar i ända, så klart att jag stämplas För holkar jag älskar och mitt sätt att tänka En sommar, en ängslan när jag ser ner på allt (Prozac åt de sänkta men skiten är receptbelagd) Så lever enklast i tron om att "det blir bättre med allt" Men världen är svart och ändrar sig knappt Och glädjen i att andas in luft tills allting klarnar Försvinner som mitt rizzla inatt Nu när jag knarkat mig instutitionskadad... I en värld som är svart...
Där vi vänsterpassar spliffen till nästa i ringen och staten fängelsestraffar för så gott som inget Där semesterkassan förgås som holkar som brinner eller vänner man haft
i en stad som är svart...
Vore schysst med lite konstruktiv kritik från er som läser så man utvecklas. Tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|