Belliiz - idiota
Thjeeeue... Nu kommer man med skit texterna & sina nödrim, men vadå, det är riktgt kul att bara skriva?ellerhur?:)men när ni ändå är här, är det liiiika bra att kommentera!du fick mig att må riktigt riktigt bradet var just därför jag dig alltid skulle fördramen en vacker sinnessjuk dag kom jag påatt just det du sa fick mig att missförståjag trodde faktiskt du sa att du älskade mig men du ljög, allting var bara en stor skitgrejjag grät mig till sömns var jäkla dagoch jag fick allting som ett stort bakslagDu var faktiskt allt, och verkligen allt för migmen just nu är du bara ett riktigt fett "ånej"men tack vare dig,har jag gått vidare nuför jag märkte tyvärr, att du var lika smart som nalle puhmen var verkligen synd att du gjorde såhärför i dig, var verkligen storm kärmen, men du får faktiskt själv skylla digför du är ingeting för mig nu mera, bannemej
och förässten, jag tar tillbaka alla dom söta ordför jag var bara en av alla kritor på ditt ritborddu hade juh så många fler vid sidan omjag som trodde du var endast min, men tvärtomdu var ju pojkvän till 17 olika andra flickorså du nästan fick skaffa dom egna namnbrickorjag tycker faktiskt du gick över gränsenmen detta är nu skitsamma, detta var jättelängesenmen jag ville bara att du skulle veta & höra dettamen nu vet du, att du aldrig mer kommer bli min "etta"