Spades - En Tjej
satt och var lite uttråkad, så jag drog ihop en text som jag blev nöjd med, skrev en berättelse om ett par det slutade olyckligt för allting är fiction, men det är lite små-känslor inblandade ska recca den så fort jag kan
här är texten:
hon säger att hon är fet, och hon är så fäst vid tanken att hon inte märker, dom som tycker hon är vacker hon säger att ingen vill ha henne, hon är kvar i fantasin att hon är fulast i världen som hon nu hamnat i det stämmer inte, det vet hon om hon bara känner efter folk gillar henne för den hon är, om hon bara tänker efter hennes tankar gömmer henne, så hon dras till deppressionen hon kollade i hans ansikte och sänkte tonen hon längtade efter orden, som han tänkte säga men aldrig sa, men man kunde se hennes längtan efter att få känna sig älskad av honom utan istället, så drog han sig, hem upp till stockholm dom skulle aldrig ses igen, så hon tog fram pillerkartan även fast hon lovat att inte smaka, blev hennes vänner sinnessvaga då dom hittade henne liggandes vid tågstationen han kom tillbaka, så såg han blodet och punkterade sig själv med två patroner
REF (fanns på freebeatet) han kollar på henne, han tycker att hon är vackrast i världen han förstår inte varför hon har fått alla besvären han kunde tänka, varför vågar han inte säga hur han känner varför kommer inte orden ut rätt för, han älskar ju fan henne han börjar skämmas, hur ska han få allt att ändras nu börjar han svettas, vet inte hur han ska tänka vadfan ska han säga för att orden nu ska hjälpa hur ska han få henne att begripa att det är henne han älskar han vill inte komma ivägen och bakom kommer dessa tågvagnar han vänder sig om och går på, hon ska inte få se tårarna men nu börjar han ångra sig, han ville inte ha så bråttom så han tar tåget tillbaka nu, han skiter i stockholm han ser henne ligga, överkörd och nerdrogad på tågspåret han ska inte visa att han gråter men det är på hårstrået att han klarar det och nu så tänker han göra henne sällskap han tar pistolen och gör något han aldrig sett som tänkbart
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|