Jan - Vad krävs?
Vers1:
Det här är då Jan igen// droppar tungt min vän// Vad krävs egentligen här på Whoa// "det krävs bra rim o skönt flow"// Jävla kommentarer man får läsa varje dag// Jag förstår, jag förstår men vad är egentligen bra?// man kör en battle, och får taskiga kommentarer, allmänt skum// jag är förstås en rimhacker, men hjärnan pallar inte, mitt kranium!// För att få till fett flow, få ett go// ställa till me show, bara några no// då kanske man kan fixa till någonting, prestera någonting// Men! eftersom det finns massa som e så kåta på rim// som tror detta är en film// att det är lätt att använda en mic// Jag ska säga er att jag kör lyricism för att få lite creds// och inte för att få nån jävla psykhjälp// visa lite respekt, lite kärlek människa// så kanske du får tillbaka.. måhända!
Ref:
Vad krävs?// Jag är ju bäst!
Vad krävs?// Jag är ju coolast här!
Vad krävs?// Jag är ju kungen här!
Kan jag säga vad jag vill?// - Ja, jag är ju king!
Vers2:
Känner någon igen sig i reffen där?// då är du fucked up ditt jävla sär!// för jag är så trött på alla stöddiga as// "Ne, jag tycker du suger, du är inte alls bra.."// Om ni ska komma med sånt bullshit// Så en fucking jävla titt..// på dig själv, va, innan du säger nått// för att du har inte heller alltid vart på topp// Jag accepterar sånna kommentarer av kunniga rappare// och inte någon som nyss blivit medlem, jävla tattare// rövslick från öst till väst, kuk sug hit o dit// din kuk är egentligen tvärt emot en häst, röv slickar du nog me flit!// Jag är less på ert snack, om att jag e kass// jag vill bara skära nåns hals, jag tar denna versen som en äkta vals!// Vackert och lätt, jag säger så här:// hitta upp varenda ord i denna värld, så ses vi i battlen där! ;)
Haha :) en snabb text, det är iallafall som jag tar emot stöddiga whoa-votare osv...
Take every day like it is your last day of your life...
|