Alexiiis - Allt blir bra?
Lite deppig är man juh ibland, men det löser sig, aiiight? Nu när ni ändå är här så kan ni lika bra kommentera ;)?
Mamma & pappa, vi bråkar mycket nuförtiden På nyheterna säger dom att vi kommer dö av koldioxiden Det känns som om allt jag säger kommer ut fel Som om livet är ett kortspel Och jag har inga ess i leken Även om det var jag som blandade kortleken Vissa vänner har jag inte kvar Men det är lungt för dom är inga jag föredrar Men det är klart att det sänker ens humör Även om personen bara var en sabotör Det är inte lite jag bråkar med pojken heller med all drama kan jag skriva en massa noveller Jag hoppas att jag han tillfredsställer Men även om jag nuförtiden känner mig dålig tillochmed ihålig Så känns det som om allt kommer lösa sej Som om sånt här händer varje tonårstjej Jag ska sluta oroa mig, jag ska ta dagen som den kommer vad som än förekommer Jag får väl stå ut med att dagen kan va kass Att alla dagar inte är av världsklass
Stå ut med alla dom dåliga dagarna Skitsamma om det är helgerna eller vardagarna Stå ut, Ooohh, bara stå ut det kommer en bra dag till slut
Även om jag vissa dagar bara vill ta mitt liv När jag känner mig arg & agressiv Eller dagarna jag är ledsen & gråter floder Och jag har prövat alla metoder Men alltid är det samma perioder När alla saker riktigt suger När alla vännerna bara ljuger När föräldrarna riktigt gallskriker När allt är så allvarligt, det borde stå som huvudrubriker Då får jag tänka att allt kommer bli bra Halleluja! Torka alla tårar Inte gråta över dårar Sträcka på mig, inte se ut som om jag behöver psykakut Det kommer bli betydligt bättre i nästa veckoslut Sätta mig ner & hämta andan en minut Det kommer bli bra, bara jag står ut med alla dåliga dar Kommer det komma en dag som är omätbar
Stå ut med alla dom dåliga dagarna Skitsamma om det är helgerna eller vardagarna Stå ut, Ooohh, bara stå ut det kommer en bra dag till slut
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|