Alexiiis - Allt blir bra?
Lite deppig är man juh ibland, men det löser sig, aiiight? Nu när ni ändå är här så kan ni lika bra kommentera ;)? Mamma & pappa, vi bråkar mycket nuförtidenPå nyheterna säger dom att vi kommer dö av koldioxidenDet känns som om allt jag säger kommer ut felSom om livet är ett kortspelOch jag har inga ess i lekenÄven om det var jag som blandade kortlekenVissa vänner har jag inte kvarMen det är lungt för dom är inga jag föredrarMen det är klart att det sänker ens humörÄven om personen bara var en sabotörDet är inte lite jag bråkar med pojken hellermed all drama kan jag skriva en massa novellerJag hoppas att jag han tillfredsställerMen även om jag nuförtiden känner mig dåligtillochmed ihåligSå känns det som om allt kommer lösa sejSom om sånt här händer varje tonårstjejJag ska sluta oroa mig, jag ska ta dagen som den kommervad som än förekommerJag får väl stå ut med att dagen kan va kassAtt alla dagar inte är av världsklass
Stå ut med alla dom dåliga dagarnaSkitsamma om det är helgerna eller vardagarnaStå ut, Ooohh, bara stå utdet kommer en bra dag till slut
Även om jag vissa dagar bara vill ta mitt livNär jag känner mig arg & agressivEller dagarna jag är ledsen & gråter floderOch jag har prövat alla metoderMen alltid är det samma perioderNär alla saker riktigt sugerNär alla vännerna bara ljugerNär föräldrarna riktigt gallskrikerNär allt är så allvarligt, det borde stå som huvudrubrikerDå får jag tänka att allt kommer bli braHalleluja!Torka alla tårarInte gråta över dårarSträcka på mig, inte se ut som om jag behöver psykakutDet kommer bli betydligt bättre i nästa veckoslutSätta mig ner & hämta andan en minutDet kommer bli bra, bara jag står ut med alla dåliga darKommer det komma en dag som är omätbarStå ut med alla dom dåliga dagarnaSkitsamma om det är helgerna eller vardagarnaStå ut, Ooohh, bara stå utdet kommer en bra dag till slut
Uppskattas :) UPP !
FinFin text Alexiis :D K I U P u 2 :DPz:)
Tack alla (; UPP !
Belle, Bäst som vanligt! :) UPP !