Lilleken - Du va hela min värld
Demonical beats - Never had a dream come true Vers 1: Tänker på första gången då jag träffa dig Då det enda ord jag fick fram det blev hej Då dagarna gick och du var min dagdröm Tills den dagen då jag kännde mig som glömd Kände mig hjälplös,livlös som ingenting Det som fattades var att ha dig här omkring Allt jag ville var att du skulle förstå Att kärleken till dig är på högsta nivån Och nu när jag har dig kommer jag hålla dig fast För du vet du är tjuven som mitt hjärta har tatt Jag trodde aldrig jag skulle känna så här Men tack vare dig har jag blitt underbart kär Jag vill leva med dig ända tills jag dör Jag lyser nu upp för du har gett mig glöd Vad som än händer ska du veta att du betyder Att tänka på dig är ett annat ord för njuter Ref: Never had a dream come true
Vers 2: Snälla förlåt mig om jag gör nånting fel Kärleken gör mig blind så att jag inte ser Ser det underbara jag har i mitt liv Ser den som hjälper mig med stora kliv Jag känner mig mördad när du säger underbara ord Själv kan jag inte säga mer än att min kärlek är stor Jag tackar dig för minnena som jag får Vad du än säger kommer jag alltid att förstå Du är mitt allt du är hela min värld Du är min prins min riddare med svärd Uppe i mitt torn fick du se mitt hem Allt jag hade där det var mig själv Allt jag kommer göra kommer jag göra för dig Jag vill bara att du ska veta att du är allt för mig Jag skrev denna låten för att visa vad jag känner Kommer aldrig mera le om denna turen vänder
Ref: Never har a dream come true
(A) :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|