Min framtid
jag sitter här igen med musiken till tröst jag ropar på hjälp men ingen hör min röst jag har länge tänkt att saker löser sig denna gången får jag skylla allt på mig det handlar om min framtid allt som va så lungt men just nu e det svart och allting känns tungt jag trodde att jag hadde allt under kontroll men allting gick så fel jag hadde ingen koll men jag har bara mig själv att skylla men ändå sitter jag aspackad på en billig fylla och i helvete heller att min himmel är blå men hadde jag fått en andra chans hadde jag sumpat den ändå
Reffx2: Jag försöker blicka frammåt men allt är bara svart Jag vandrar på en stig i en mörk natt Och jag har ingen aning om vart jag är på väg Jag märker la vart jag kommer på denna färd
Jag vill bara få flyga långt bort som fågeln Få tid att tänka och fylla alla hålen Som just nu gnager på min hjärna Jag ber, kan någon tända en stjärna? Som kan hjälpa mig och leda mig rätt Jag vet att jag är långt ifrån perfekt Men jag har börjat inse att jag inte bara kan leka runt Jag måste ta ansvar och sluta upp me allt strunt Men vad är det jag igentligen vill? Jag vill bara softa ta de lungt ba chill Men jag måste rycka mig själv i kragen Men jag har ingen ork låt mig njuta av dagen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|