Normal - störd del 3 idiotjävel, normal kallar mg vafan jag villtrycker ut båda nävarna du kallade i skallade skillsdin mamma är din pappa, pappa din mamma och så vidareokej du ser sliten ut, men din mamma är ännu slitnaredär fick du till det (Javisst!)Amen det var ju bra (Javisst!)känner många rappare men blir aldrig passad micken sistskottkärra, hör här plastöra brinnande bajsåse utanför ditt hus vilken rörarullator cp, alldeles för sviken alladeles för litenklarar inte av att klara av alla andraansträngande äckel med en andedräckt som knäckerinkletade i skit frågade är jag fortf. lika läcker?bara en liten bit av de som ni kallar sanningfinns det ett svar till detta? Jo en kontgjord andningkastar brandsläckare på discopojkar och skriker vilket ösär du bögen i buren? (nää) BÖGEN ÄR LÖS!fastklämd här för att bli o stå kvar härom du skulle svara mig skulle jag inte vad svar ärvad är det där? välkomnar dig med en långfingerhälsninghotar alla dina barn och har rakblad som tandställningdu vill inte va med oss, så du ville gå din egen vägdet var ju synd att alla dina nya polare blev basebolltränsom har karaktär, blev slag o smockerjag slår dig så jävla mkt att man tror du är min dotter