Jan - Orden
Jan - Ord
Vers1:
Jag tittar ner när allt går upp&ner som en kapsejsad båt// när jag är arg, så ser jag ut som en fuckfacead son// minnena bleknar, för det är det jag vill, jag vill inte ha dig kvar// jag kastar ut allt i ordens hav!// försvinn ur mitt liv, du ska bort// för mig är du bara ett minne blott!// Jag slänger ut allt på ett vitt jävla papper// skulle jag va tvungen att välja hade jag lätt tatt rappen!// Det är en instängd ilska, som vill komma ut// och ett ord till, så gör den slut..// på dig och ditt liv// sakta men säkert, precis som sjukdomen hiv!// så provocera inte, för det här är sant..// jag är den fine, och du är en rent skabb!// jag droppar, ord efter ord// jag spottar, så det blir en verbalflod// Orden, dom stannar i ditt minne// eftersom jag lägger dom rätta rimmen//
Ref:
Orden som jag slänger ut// dom stannar kvar! det finns inget slut!
rabblar upp, varje ord jag säger// tyck vad du vill, det är jag som väljer!
Vers2:
fastkedjad i mina egna kedjor// Jag hittar inte nå' mer ord!// jag pallar inte! jag får snart nog!// det vill säga, det rinner blod..// från käften min, jag bombar rim// det finns inget lim, eller nån käftzip// jag slänger ut allt, för att slippa tänka// alla viskar mitt namn, kan en krona bli en femma?// jag är nummer ett, det gör mig jag är jävligt stolt..// det är jag som just det, vill komma bort!// den här skiten, får mig att bli lack// jag droppar på beatet, jag vill bort från detta land!// Jag vill hitta mig själv, söka i mitt inre jag// men det är inte lätt, jag vill ju må bra!// Ler, men det finns instängda tårar// Folk tror på det, vilka jävla dårar!// flerstav, dubbel, nödrim, i give a fuck!// jag slänger ut vad som allt, jag får tungkramp!
skrev på ca 30 min.. får se vad ni tycker, jag tycker budskapet e bra, om man förstår vad jag menar såklart...
Peace, KOMMENTERA FÖR FULLT NU! :D
Take every day like it is your last day of your life...
|