Jan - Känslorna Är Borta
Vers1:
nu e man ju helt fri// och så här kommer det förbli// En viss framtid får man ju vara för sig själv// att vara singel är väl ingen skräll// det är ju inget fel, att vara ensam// det är så att man får be, eller bara vänta// Man får vänta på ni vet "That feeling"// när du känns som att du kan "jump to touch the ceeling"// Men nu är den känslan likadan// den känslan när väntan på en ny kommer varje dag// Budet med denna låt är att få bort den konstiga feelingen inom min kropp// kommer ihåg när allt var okej, då allt var på topp// Jag saknar tiden men nu är jag fri och kan göra vad jag vill// nu behöver jag inte bry mig om att någon blir lessen eller säger till// Jag kickar denna låt, men bara för att jag vill må bra// så förlåt, om du tar illa upp men det här är jag// Jag är sån här, jag var kär, nu är allt borta!// känslorna jag haft har nu gått bort i det tomma!// det känns så sjukt skönt att vara själv just nu// andra brudar, disco o sånt, massor med strul!
Vers2:
För här kommer den// Ja, du vet nog den låten// Den jag skrev om dig men jag aldrig spela in// tur att jag inte gjorde så för nu är du inte min// nu är du själv, och det gör mig inget// för du vet väl, att du bara är en vän på minnet// det är ett jack någonstans// och med det så vet jag att du fanns//
(jag sitter här o skriver och papprerna i småbitar river)
För allt går fel, det är inget som vill gå rätt// för jag tittar ner, när allt går snett// du kände att du villa lämna mig för att dina känslor dog// och när det väl hände, så var det djävulen själv som stod o log!// Jag hatar det, men det händer väl alla// det är inte fel, att gå o böla hos sin mamma// men, jag är inte sån för jag skiter i vad// jag menar när jag säger det tjejen; Du har räddat min dag!
Dumpad imorse, nödrim eller inte, skiter i det, jag vill bara fram det jag menar, vill inte göra det snyggt bara så hon och andra fattar.
Kommentera om ni vill, i give a shit, låten skall spelas in vilket som, hon gjorde mig lessen, jag ger tillbaka på ett mildare sett...
Take every day like it is your last day of your life...
|