Problem - Fäller Mina Tårar
(Vers 1) det har hänt så mkt, så jag skiter i det sista// & din kärlek följer med mig när jag ligger i min kista// jag sitter här och tittar, på foton på väggen// när jag sitter här själv så är jag oroligt värre//
tro på mig vännen, du är underbar// för jag vill ge dig all min kärlek som du skulle ha// så det skulle va, snälla lyssna på mig hjärtat// jag rycker åt mig känslan och jag kysser den jag älskar//
även fasst än, jag är Övergiven// delad på mitten så jag e söndersliten// men jag vill ha dig lite till, skapa minnesbild// så jag vänder mig och gråter för att du är inte min//
nu är livet skit, jag vänder och backar// käftar mot alla och tänker om tankar// jag älskar dig otroligt, även fasst du är min vän// jag vill att du en dag ska kunna sakta vandra hem igen//
(reff) Jag fäller mina tårar, ingen som kan nå mig// blir lämnad & blir sårad, känns som vinden slår mig// vänta, allting vänder dags att åka// men ingen kan se mig, när jag fäller mina tårar//
(vers 2) du är den jag älskar och min kärlek den brinner// för varje gång jag kramar dig så är jag i himmlen// mitt närmaste minne, mina bästa med dig// vänd inte dig, du är den enda för mig//
älskar du mig, låt mig få älska// tråkigt att vänta gråter av längtan// jag vandrar i ilska å stannar å viskar// ditt namn, tills jag ramlar och vissnar//
det regnar, det dunkar mot nacken// alla bara går så jag skyndar ikapp men// ligger alltid efter, jag är ensam så vänta// blir lämnad av den rätta, den enda jag älskar// ------------------------------------------------------------------------------
Senare kommer det bli en audio på denna text. Så, läs och kommentera gärna. Peace
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.
|