Snabb text om cashewnötter ;D
Gjorde en text på ungefär 20 minuter, här:
Om jag har svårt att hålla humöret uppe så går jag till skafferiet och öppnar en påse cashewnötter // det hjälper varje gång får mig alltid att stå på fötter // Det är så jävla gott dessa nötter ligger på topp // godaste nötterna världen har fått // om jag någon dag tycker att allt är skit så plockar jag ut cashewnötter från skafferiet // om jag någon dag känner mig dyster, så får nötterna mig att må schysst igen // det är en välsignelse från gud himself, jag bjuder aldrig nån nej jag tar allting själv // jag blir så jävla glad när jag ser nötterna stå på bordet, så det känns nästan som att jag skulle kunna flyga runt jorden // när jag tar en nöt så tror jag att jag kommer däcka, de är så jävla goda och får mina tunga att utvecklas // för att uppskatta cashewnötens fulla smak, när jag tar en nöt ja då blir snoppen rak // nötterna får blodet att pumpa snabbare i min kropp, och blir det för mycket så säger kroppen stopp, men det kan inte bli för mycket det e alldeles för gott, det finns ju andra saker som jag tycker om, men inget som slår, vad jag rappar om i denna sång, när jag smakade cashewnötter en gång, det var så jävla gott, nu när jag ser dem är det nästan som ett tvång // att ta den ena efter den andra, snart, måste jag nästan börja banta // men det orkar jag ej, så jag tar en påse och börjar proppa i mig // folk tycker nog att jag är ett jävla vider, när jag stoppar i mig nötter tills tungan svider, men jag skiter i om jag lider, ligga i soffan med en påse cashewnötter, det e livet // uppfinnaren av cashewnötter har tagit det största klivet, av människans historia i tiden //
Ge kritik, säg vad som är bra/dåligt och behöver förbättras. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|