Alexiiis - En kärleks text ut över det vanliga
Ännu en text, men det kommer komma fler, uppskattas om ni pallar läs den :)
Baby, du har vatt med ett tag nu Och jag kan inte förstå varför du vill va kvar ännu Du har varit med ett tag nu, jag bara hoppas det blir mer Jag hoppas verkligen du aldrig mig kommer överge Du Känner mig & du vet hur jag mår Du vet att andras problem är sånt som jag får Stå ut med, ta hand om & sopa igen deras spår Du vet när jag mår dåligt, du vet när jag mår bra Allt kan ändras från dag till dag Bråkat med vänner, föräldrar & syskon Du får mig att ändå vilja stiga upp varje morgon Alltid finns du där, varje gång jag behöver dig. Du älskar mig även när jag vaknar upp utan smink & hårspray Med all din hjälp, baby du betyder världen för mig Visst detta låter som en klysche Men du har annorlunda, bättre kvalite Dig kommer jag då aldrig överge
Älskling, Jag tar dig på allvar Du är solklar & oslagbar Innan du kom var det bara dålig tider Men nu är allt bra, både vinter & sommartider För jag har dig & allt är bra Jag kommer komma ihåg allt även din namnsdag Du är mitt allt, ett gammalt slitet uttryck Men det stämmer du gjorde ett suveränt första intryck När du läser denna jag skulle vilja se ditt ansiktsuttryck Jag kan säga det om & om igen Du betyder mer än en ungdomsvän Du är både min första & största Med dig, inte en chans jag kommer törsta Ännu en kärleks sång så lätt att skriva Men sätt er ner & försök få ner på en sida Exakt hur ni känner exakt hur ni mår Så jäkla lätt är det inte, att blotta känslor så
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|