Alexiiis - En kärleks text ut över det vanliga
Ännu en text, men det kommer komma fler, uppskattas om ni pallar läs den :)Baby, du har vatt med ett tag nuOch jag kan inte förstå varför du vill va kvar ännuDu har varit med ett tag nu, jag bara hoppas det blir merJag hoppas verkligen du aldrig mig kommer övergeDu Känner mig & du vet hur jag mårDu vet att andras problem är sånt som jag fårStå ut med, ta hand om & sopa igen deras spårDu vet när jag mår dåligt, du vet när jag mår braAllt kan ändras från dag till dag Bråkat med vänner, föräldrar & syskonDu får mig att ändå vilja stiga upp varje morgonAlltid finns du där, varje gång jag behöver dig.Du älskar mig även när jag vaknar upp utan smink & hårsprayMed all din hjälp, baby du betyder världen för migVisst detta låter som en klyscheMen du har annorlunda, bättre kvaliteDig kommer jag då aldrig överge
Älskling, Jag tar dig på allvar Du är solklar & oslagbarInnan du kom var det bara dålig tiderMen nu är allt bra, både vinter & sommartiderFör jag har dig & allt är braJag kommer komma ihåg allt även din namnsdagDu är mitt allt, ett gammalt slitet uttryckMen det stämmer du gjorde ett suveränt första intryckNär du läser denna jag skulle vilja se ditt ansiktsuttryckJag kan säga det om & om igenDu betyder mer än en ungdomsvänDu är både min första & störstaMed dig, inte en chans jag kommer törstaÄnnu en kärleks sång så lätt att skrivaMen sätt er ner & försök få ner på en sidaExakt hur ni känner exakt hur ni mårSå jäkla lätt är det inte, att blotta känslor så