Alexiiis - Finna mig själv
Ännu en text, snabbt nerkladdat ändå är jag rätt nöjd med resultatet, den ska finslipas lite till, men tänkte jag kunde se vad ni på whoa tyckte. Så hjälp mig & kommentera vafan ! ;)
Hjälp mig snälla ni Skolan går skit, jag har dyslexi Hemma är det inte heller lätt Känner mig inte komplett Vet inte vem jag själv är Har ingen karaktär Vill hitta mitt rätta jag Men varje gång jag försöker kommer ett bakslag Hur ska jag göra? Ska jag gör ett försök & något nytt påbörja? Var ska jag starta? Känns ändå som om allt kommer urarta Jag vill finna mig själv, ta reda på vem jag är Men hur ska jag kunna göra det när jag lever i misär?
Jag bråkar med familj & vänner Jag mår dåligt & det bränner Vad ska jag sägaför att ni ska förstå Att jag har nått min smärtnivå Men jag vet att om jag bara kommer på vem jag är Så försvinner mina hjärtbesvär Om jag bara kan få bort smärtan från min värld Så kommer jag göra mig själv minnesvärd Jag vill inte sitta och klaga Men jag lever inte i någon familjesaga Jag har aldrig hört en godnattsaga Jag tänker inte bara på mig själv, jag har ett hjärta Jag är ingen egoistisk flicksnärta Nej jag bryr mig även om dig du står med på min display Jag kommer hjälpa andra Om bara jag hittar mig själv så jag kan sluta klandras
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|