Alexiiis - Finna mig själv
Ännu en text, snabbt nerkladdat ändå är jag rätt nöjd med resultatet, den ska finslipas lite till, men tänkte jag kunde se vad ni på whoa tyckte. Så hjälp mig & kommentera vafan ! ;)Hjälp mig snälla niSkolan går skit, jag har dyslexiHemma är det inte heller lättKänner mig inte komplettVet inte vem jag själv ärHar ingen karaktärVill hitta mitt rätta jagMen varje gång jag försöker kommer ett bakslagHur ska jag göra?Ska jag gör ett försök & något nytt påbörja?Var ska jag starta?Känns ändå som om allt kommer urartaJag vill finna mig själv, ta reda på vem jag ärMen hur ska jag kunna göra det när jag lever i misär?
Jag bråkar med familj & vännerJag mår dåligt & det brännerVad ska jag sägaför att ni ska förståAtt jag har nått min smärtnivåMen jag vet att om jag bara kommer på vem jag ärSå försvinner mina hjärtbesvärOm jag bara kan få bort smärtan från min världSå kommer jag göra mig själv minnesvärdJag vill inte sitta och klagaMen jag lever inte i någon familjesagaJag har aldrig hört en godnattsagaJag tänker inte bara på mig själv, jag har ett hjärtaJag är ingen egoistisk flicksnärtaNej jag bryr mig även om digdu står med på min displayJag kommer hjälpa andraOm bara jag hittar mig själv så jag kan sluta klandras
Som jag skrev innan till dig, du är min min grej& jag älskar dig min egen bästa vän!
Tack! det uppskattas :) <3
tack tack :)
Ska försöka, tack för tipset. Puss :)