Spades - Svåra Beslut
nu gör jag comeback efter 2 veckor på ett läger (som var kul för-övrigt)
men, ah, jag började skriva nu idag på en text som jag ska spela in på måndag, oavsett vad, så nu vill jag att ni säger vad ni tycker, inget bullshit snack här
här är texten hur som helst:
länge sen jag satt här, fast i mitt fängelse pennan och blocket och skapade mästerverk ångrar många saker jag gjort, massa saker jag sagt så nu fan begraver jag alla vapen jag haft vaknar från drömmen och går rakt ut i mörkret för du är ljuset, som väntar i slutet av tunneln så länge du lever så ska jag få dig att må bra jag vill aldrig någonsin se, att du gråter som jag jag är inte den som vandrar hem och stannar med självmordstankar, för att jag inte e som andra jag brukade gilla vara mig själv, en ensamvarg hjälpa den som hjälpa kan, men jag kommer aldrig ända fram finns inte ord nog, för att beskriva min problematik för jag vaknar djupare än i skiten jag somnade i jag går nu ut genom dörren, en gång för alltid jag är något klantig men kommer aldrig låta dig vara ensam i det kalla regnet för jag är svaret, på guds enda fallna ängel
konstruktiv kritik och raka åsikter uppskattas
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
|