Alexiiis - baksmälla
Ännu en text, älskar eller hatar, skitsamma kommetera ändå! PEACE ! :)
Aj mitt hudvud, nu har jag gjort det igen Söp för mycket, fan kommer inte ens ihåg hur jag kom hem Mossan & fassan, hoppas dom inte hörde. När jag snubblande in i hallen & störde Vad hände igår, var det slagsmål & skit Fan, får till & med ont av detta högt dunkade beat. Men jag har ett jobb att göra, det kommer inte bli lätt Så lägg av med detta självskande lidandet Försök koncentrera Du måste försöka mera! Men svårt är det när allt snurrar Och detta jäkla ljudet som surrar! Fan hur mycket drack jag igår Det kan inte vatt lite med tanke på hur jag mår Öl, vodka & cider Fan det gör ont jag lider! Sprit, vin och jäger Fan det kommer sluta med att jag inget äger whiskey blandat med saker som ryphonol Fan ska ta all sprit & tända ett bål Se hur all spriten brinner ner Och sen ska jag fanimej inte dricka mer! Fan måste sluta dricka, det kommer sluta med jag kräks på mugg Jag kommer inte få gjort ett dugg Men hur många gånger har jag lovat mig själv Om och om att sluta supa, jag kommer bli fäld För jag kommer göra något olagligt & dumt Okej nu får jag ta det lungt Andas in andas ut Jag vill juh inte hamna och magpumpas på akut Så nu är det väck med spriten Jag vill aldrig nånsin mer se den skiten Det kommer inte bli lätt, men lite får man offra För jag vill kunna va nykter & inte full & somna på soffan Sätt dig ner, en sak i taget Nu ska jag först få bort baksmällan innan slutet av dagen
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|