Alexiiis - baksmälla
Ännu en text, älskar eller hatar, skitsamma kommetera ändå!PEACE ! :)Aj mitt hudvud, nu har jag gjort det igenSöp för mycket, fan kommer inte ens ihåg hur jag kom hemMossan & fassan, hoppas dom inte hörde.När jag snubblande in i hallen & stördeVad hände igår, var det slagsmål & skitFan, får till & med ont av detta högt dunkade beat.Men jag har ett jobb att göra, det kommer inte bli lättSå lägg av med detta självskande lidandetFörsök koncentreraDu måste försöka mera! Men svårt är det när allt snurrarOch detta jäkla ljudet som surrar!Fan hur mycket drack jag igår Det kan inte vatt lite med tanke på hur jag mårÖl, vodka & ciderFan det gör ont jag lider!Sprit, vin och jägerFan det kommer sluta med att jag inget ägerwhiskey blandat med saker som ryphonolFan ska ta all sprit & tända ett bålSe hur all spriten brinner nerOch sen ska jag fanimej inte dricka mer!
Fan måste sluta dricka, det kommer sluta med jag kräks på muggJag kommer inte få gjort ett duggMen hur många gånger har jag lovat mig självOm och om att sluta supa, jag kommer bli fäldFör jag kommer göra något olagligt & dumtOkej nu får jag ta det lungtAndas in andas utJag vill juh inte hamna och magpumpas på akutSå nu är det väck med spritenJag vill aldrig nånsin mer se den skitenDet kommer inte bli lätt, men lite får man offraFör jag vill kunna va nykter & inte full & somna på soffanSätt dig ner, en sak i tagetNu ska jag först få bort baksmällan innan slutet av dagen
Ameh, jag är nybörjare, svensklärare är till stor hjälp nu! Okej tack för tipsen, ska plugga på ;)
Tack tack, UPP !
Come on whoa, UPP !