I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jan - You'll Allways Be My Baby

Vår Hiphop - Lyricism

2007-07-13 10:49

Jan - You'll Allways Be My Baby

VERS 1 (00:12-00:57):

Det är så här, att jag gått o blivit kär, du e så underbar, det är du som gör att jag tar mina andetag!
Min kärlek den är seriös, du är så söt min lilla tös.
Mitt hjärta för dig bankar och det är bara du som finns i mina tankar.
Tusen ord skulle inte kunna beskriva vad jag känner för dig. Du är en sån, underbar tjej!
Du är värd mer än guld för mig. Du är så perfekt jag skulle kunna dö för dig.
Jag fattar inte hur du kan va så fin, du tar alltid emot mig med ett så vackert smil.
Du är färgen i min svartvita värld, jag hoppas du vet att jag håller dig kär.
Mandy, du är min pärla, jag hoppas vi båda två är lika kära, jag hoppas vi aldrig kommer gräla, för jag har aldrig känt såhära!
Du kysser mig och alla min rädslor försvinner, för när du inte är här, då är det tårarna som rinner..

CHORUS (00:58-01:27):

Finns i beatet

VERS 2 (01:28-02:12):

Dag ut dag in säger jag att jag älskar dig, dag ut dag in så är vi me varandra så fort vi får tid, för dig skulle jag kunna dö och vila i min frid.
Mitt liv är så perfekt, men utan dig känns det ändå som om jag är helt knäckt.
Det finns ingen finare kärlek än min kärlek till dig, jag älskar dig!
Te quiero, chica! Så fin denna flicka!
Det är bara till för alla o hålla med o nicka!
Du har gjort mig till en kärleksfull man, lärt mig kärlek mellan två personer som älskar varann.
Du är min älskling åå i din närhet så känner jag mig inte känslig.
Så många underbara ord det finns om dig för det finns inga kassa, mandy, jag älskar dig massa!
Jag vill att vår kärlek håller länge, för jag vill att du är min, för jag vill ju bara vara din älskling..
Tillsammans kommer vi uppleva massor med vackra dagar, precis som i den lyckligaste saga!
Tack för att du finns, du lyser upp min dag och tack vare dig så skapar du ett mig..
Ligger här i min säng o tänker på Dig, blundar o drömmer att du är här hos Mig...

CHORUS (02:13-03:24):

Finns i beatet

--------------------------------------------------------

Snälla kommentera och tyck till, det är viktigt att den blir perfekt!

Take every day like it is your last day of your life...