Toooom - Kärlek
Vers. 1
Kärleken e något som alla fått känna på alla vet att kärlek kan va underbar att få Den kan såra dej men också Göra dej så jävla glad varje dag När du älskar en person Och gör allt för den personen Det finns inget som kommer i vägen för äkta kärlek För kärlek e fan ingen lek Dom som playar folk och säger utan att mena det Till sist kommer dom med att inse Att ha ett seriöst förhållande e bättre Än att stå där ensam för det e bara sämre Att leva med någon e så jävla underbart För jag lovar er , utan min tjej , hade jag inte levt kvar Jag har ju hittat min själsfrände Det var en ängel som gud sände Från himmlen , och jag var menad att älska de Och du var menad att älska mej Det var ju ödet att vi skulle hitta varandra ja , jag älskar dig Alexandra
Ref. x2 Kärlek e fan allt , tänk efter nu Din tid med den rätta den kommer ju Det e bara att sitta och vänta På den rätta
Vers. 2 Hela tiden hör man , från folket Att man inte ska bli förälskad , men på ett sett är kärleken underbar jag kan säga det nu , och går rakt på sak Sluta berätta om att ni blev sårade Ni måste ju ta steget och gå vidare Och hitta den rätta i era liv Och med den ska du spendera all din tid För den rätta finns där ute det e bara att leta Och jag vill ni alla ska veta När ni hittat den det e då ni ska sluta leta För kärlek betyder att bli älskad Och att älska någon Du vet , alla par har kärleks lågor ibland slocknar dom , och man går skilda vägar Om det nu händer , sitt inte bara där Visst betyder personen , men skit i de För ni kommer ju se , Att det kommer fler Visst jag vet hur det e Att bli sårad , att stå där ensam jag vet hur det känns , att inte ha någon i sin famn Men en sak ,vill jag göra klart Jag älskar min tjej , det vill jag ni ska veta jag hittade den rätta , och jag har slutat leta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|