Alexiiis - Om du hade en dag kvar att leva
Vad skulle du göra om du hade en dag kvar att leva? Vad jag skulle göra?
Jag skulle säga till min mamma och pappa & tacka dom Jag skulle leva galet För det är juh sista dagen Jag skulle berätta för dig att du är allt för mig Och att jag älskar det livet jag lever i Jag skulle köpt den dyraste champangen Dessutom berätta för mina vänner Att dom är allt & lyssna på hur dom känner Skulle erkänt det jag gjort fel Jag skulle berättat om alla mina problem Men jag skulle inte sitta & klaga Jag skulle åkt till dig, älskade vän Och berätta att jag hoppas vi träffas sen Allra sista dagen Jag skulle tagit mig i kragen Inte tycka synd om mig själv, inte deppa Snarare ut & peppa Säga det jag själv fått höra flera gånger Lev ditt liv, ta dagen som den kommer
Jag skulle äta min älsklings rätt Jag skulle sticka ut & ha kul på alla sätt Kanske till & med ut & segla För det är juh min sista dag kvar att leva Alla saker man håller inne, ut & berätta vad du känner Till föräldrar, syskon eller vänner Jag skulle sagt förlåt till dom jag sårat Jag skulle minnas alla vintrar, sommrar, vårar Jag skulle träffat alla jag håller kär Och berätta att dom gjort mig till den jag är Jag skulle åkt till hawaii Dricka cocus drinkar, sola & bada Skulle sagt till alla att sluta klaga Berätta att livet inte är en stor tragedi Utan en lång jäkla komedi Sen efter allt detta skulle jag lagt mig i soffan & bara softa Och prata med mina föräldrar som jag aldrig gör ofta För jag vet juh att nästa dag Då skulle jag va borta
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|