Alexiiis - Om du hade en dag kvar att leva
Vad skulle du göra om du hade en dag kvar att leva?Vad jag skulle göra?
Jag skulle säga till min mamma och pappa & tacka dom Jag skulle leva galetFör det är juh sista dagenJag skulle berätta för dig att du är allt för migOch att jag älskar det livet jag lever i Jag skulle köpt den dyraste champangenDessutom berätta för mina vännerAtt dom är allt & lyssna på hur dom kännerSkulle erkänt det jag gjort felJag skulle berättat om alla mina problemMen jag skulle inte sitta & klagaJag skulle åkt till dig, älskade vänOch berätta att jag hoppas vi träffas senAllra sista dagenJag skulle tagit mig i kragenInte tycka synd om mig själv, inte deppaSnarare ut & peppaSäga det jag själv fått höra flera gångerLev ditt liv, ta dagen som den kommer
Jag skulle äta min älsklings rättJag skulle sticka ut & ha kul på alla sättKanske till & med ut & seglaFör det är juh min sista dag kvar att levaAlla saker man håller inne, ut & berätta vad du kännerTill föräldrar, syskon eller vännerJag skulle sagt förlåt till dom jag sårat Jag skulle minnas alla vintrar, sommrar, vårarJag skulle träffat alla jag håller kärOch berätta att dom gjort mig till den jag ärJag skulle åkt till hawaii Dricka cocus drinkar, sola & bada Skulle sagt till alla att sluta klaga Berätta att livet inte är en stor tragedi Utan en lång jäkla komediSen efter allt detta skulle jag lagt mig i soffan & bara softaOch prata med mina föräldrar som jag aldrig gör ofta För jag vet juh att nästa dagDå skulle jag va borta
Tackar alla, det uppskattas! :)
Belliiz gumman, lust att sjunga den? dessutom hjälpa mig med reff? UPPPP !
UPP !
Asskön text Alexiiis =) K I U P!
Uppskattas wimP ! :)