Danno & Martiin - Det sämsta vi lagt & du sväljer min sats
Danno;
Jag & martiin vi misshandlar fult folk på bakgator & skrattar åt folk som mår dåligt & har dåliga matvanor Vi utklassar alla & drar på smilbanden Anklagar dig för allmän fulhet & spelar in en film runt gripandet & införskaffar en lag så finurlig att vi inte fattar den själva Så fatta! VI ÄR DOM BÄSTA! för vi är till&med ledare för Mensa Du klassas som en gudsövergiven pastor & jag blir åtalad för massmord när jag dödat din familj av pappor Vi står & hånskrattar åt dig samtidigt som du blir fastlåst & sparkar på dig tills du pratar som en 3årig tjej i ett halvår
Martiin;
Hållkäft! Jag ger dig en redig pungspark! så att du hostar upp dina kulor&vipps så äre lunchdags! Vill ni bråka?! Då kommer jag lika fort som dej vid samlag Du säger att du spöar mig, men det är bara massa kallprat Nu bör du HÅLLA KÄFTEN som en tandläkare För jag är en kall dräpare som dödar dig lätt med en plastbägare! Men mannen du måste lida av skrivtorka, Dina rim är skitkorta medans minna är mil-långa! (Jag skulle skriva kasst, så att dannes blev bättre) (Även om detta suger.. så är grabben den sämre)
Nu äre såhär, Danne har inte skrivit på ett tag. Alla vet ju att han kan bättre, men den är kul. Skitkul! :) Och min del, jag är inte mkt för att skriva sånthär längre, ska forstätta med djupare shit!
Men Hata som vanligt! :) (danno ta inte illa upp, du e söt)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|