Kimpan feat Caine - Skellefteå sommar
Langa några kommentarer på låten please ;)
Solen skiner och de är varmt och skönt Inget tjaffs ikväll, de är inte lönt Vi ska softa ikväll med öl och cider Och med nått starkt som verkligen svider
De är varmt i vattnet, vi spelar fotboll på kvällen Varje dag på sommarn blir som värsta helgen Åker till stranden och kollar på tjejer Bjud på en öl och hör vad jag säger
Rickard står och hänger med ciggen från käften Samme bjuder hem oss på värsta festen Markus kommer och bjuder på bira Festa mannen, här finns alltid nått att fira
Emma och Jimmy sitter med cidern Dom startar grillen och sätter sej brevid den Sussie kommer in, fattar du vinken Säg bara VAD så bjuder jag på drinken
Sandra vi har fest kommer du in Vi sitter och lyssnar på Pennan är din Med kepsen på sne så kommer crille Han är en riktigt farlig party kille
Glider runt i bilen och njuter av livet Och att vi softar i solen är ju givet Sam glider in med en skiva i handen Nu va de fixat, nu drar vi till stranden
På festen spelas Fronda, Käp & Kenta Är ölen slut så finns det mer att hämta Brorsan kommer in med mer å grilla Vi lägger dom på grillen och börjar chilla
För nu är de sommar och mycket sol Man sitter ute och njuter i en stol Man kollar på flickor med lite på kroppen Livet leker allting är toppen
Om det regnar kan man alltid gå in Sätta sig i soffan och slå på en film Men nu är det sol så skit i det Och när jag tänker på dej börjar jag le
Det är sommar,solen slutar aldrig att skina Kläderna åker av och tjejerna är fina Med brunbrända ben och tårna i sanden Vi sitter och chillar och grillar på stranden
Vi sitter å kollar på lättklädda tjejer Busvisslar å väntar å ser vad de säger Ligger sen å myser till solen går ner Drar sen till falkan där träffar vi fler
En fest i naturen där vi delar på bira De är så skönt att softa i de fria Sen glider vi i bilen till tanken är slut Och på kvällen får man kanske ett skjut
Ingen tackar nej till ett dopp i natten Grannarna klagar på de högljudda skratten Vi kommer aldrig att sluta vi är fria ikväll Så gå bara å lägg er igen är ni snäll
Med ett glas i handen vi alla skålar Så känn nu efter, se den bild ja målar Sommaren är här så låt oss alla njuta, slut ögonen och låt det aldrig sluta
så att hålla mej borta är mitt enda sätt att älska dig
|