molander - R.I.P
Det känns tråkigt att behöva se dig tveka på kärleken. slarvigt nog så har vissa pojkar lurat på ärligheten. sagt massa saker som dom inte äns har menat. det finns ingenting jag kan ändra på, fast jag velat. eftersom du lider av att pojkar ska behandla dig illa. så i principen av kärleken, så ber jag dig stå stilla. du ska inte trilla, för jag älskar ju dig matilda. jag är inte som dom andra, på ditt hjärta har jag landat. var inte aggresiv för jag beskriver tankar om mitt liv. jag måste börja se det från ett annnat perspektiv. vill sprida mina tankar ut i världen om hur pojkar beter sig. jag är själv pojke. men jag är besviken på dom som leker. dom visar ingen hänsyn och behandlar flickor med 0 respekt. min flickas hjärta har blivigt dränkt i tårar, hennes ögon har släckt. du måste klara av det här, och vakna upp ur koman. jag håller i din hand, hoppas dom sänder dig till ovan. du har gjort oss så mycket gott. men nu är du borta förgott. jag saknar dig mer än någon annan här på jorden. om du inte kommer tillbaka så hoppar jag ner i floden. vill göra dig sällskap upp till himlen, så vi kan dela våra minnen.
REST IN PEACE! <3
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
|