Skiten i världen
Här kommer en text från mig. Det är min andra som gick på en halvtimme, så lite halv seriös. Så droppa en kommentar & hjälp mig att bli bra.
Mamman som blir slagen var dag Men döljer allt & låtsas hon mår bra Mannen som inte känner skuld för det han gör Medan han ser på när någon dör Djurmisshandel, stöld & mord Våldtäkt, snatteri & hemska ord Hemska saker händer var dag Vissa saker kräver skadestånd Tillexempel skadegörelse & slå folk gång på gång
Allt hemskt som folk har sagt Men vad gör dom som har all makt Dom sitter tryggt i sitt hem Med inga problem
Barnet som får se på Medans pappan misshandlar mamman så Barnet räknas inte som varken vittne eller bevis Mamman blir inte av med han på något sätt & vis Anmäld för grov våldäkt Men släppsfri för ingen sett Egoistiskt & skamligt Det är vad det är Hemskt att folk får vad med om sånt som sker Sinnessjukt att folk inte har någon alls empati Och släpper skyldigt folk fri
Allt hemskt som folk har sagt Men vad gör dom som har all makt Dom sitter tryggt i sitt hem Med inga problem
Liten flicka dränktes i en hamn Av en elak, grym äldre man Polisen letar efter bevis Men hittar inga alls på något vis Du sitter tryggt på ditt rum Medan en pojke har blitt stum För att pappan förbjuder han att säga ett ord Om vad pappan en gång gjort Hur löser man alla dessa problem? Allt detta som gått fel Inget liv är lätt Inte på något jävla sätt
Du kanske kollar, men du ser absolut inte.
|