Skiten i världen
Här kommer en text från mig. Det är min andra som gick på en halvtimme, så lite halv seriös. Så droppa en kommentar & hjälp mig att bli bra. Mamman som blir slagen var dagMen döljer allt & låtsas hon mår braMannen som inte känner skuld för det han görMedan han ser på när någon dörDjurmisshandel, stöld & mordVåldtäkt, snatteri & hemska ordHemska saker händer var dagVissa saker kräver skadeståndTillexempel skadegörelse & slå folk gång på gång
Allt hemskt som folk har sagtMen vad gör dom som har all maktDom sitter tryggt i sitt hemMed inga problem
Barnet som får se påMedans pappan misshandlar mamman såBarnet räknas inte som varken vittne eller bevisMamman blir inte av med han på något sätt & visAnmäld för grov våldäktMen släppsfri för ingen settEgoistiskt & skamligtDet är vad det ärHemskt att folk får vad med om sånt som skerSinnessjukt att folk inte har någon alls empatiOch släpper skyldigt folk fri
Liten flicka dränktes i en hamnAv en elak, grym äldre manPolisen letar efter bevisMen hittar inga alls på något visDu sitter tryggt på ditt rum Medan en pojke har blitt stumFör att pappan förbjuder han att säga ett ord Om vad pappan en gång gjortHur löser man alla dessa problem? Allt detta som gått felInget liv är lätt Inte på något jävla sätt