konstgjord - malin är knasig, men jävligt rolig
Malin! <3 :)
kommentera, kritisera, ba säg vad ni tycker!
Jag älskar dig och älskar den du är och har varit Att känna denna kärleken kan inte vara vanligt För jag har aldrig känt såhär förut, i hela mitt liv Och jag hoppas att du tror mig för nu ger jag bevis Kan skriva tusen rader men blir samma rad i grunden Jag älskar dig så mycket att det inte finns ord Kan inte klaga på dig, för du får mig må bra Och tack vare dig så håller alla tårar tillbaks För jag saknar dig så mycket, mer än det går Och varje dag utan dig, ja det känns som ett år Hur jag än mår så kan du alltid få mig må bättre jag trodde aldrig jag skulle kunna få en ängel men du är bättre ändå, vi säger aldrig hejdå och varje gång jag kramar dig så känns det så svårt kan skriva tusen rader till dig, rent utav kärlek för du, malin, du är det bästa som hänt mig
x2 för jag träffa en ängel, jag träffade dig och vad som än händer är du den enda för mig jag skulle ge dig mitt liv, jag ger dig mitt allt för du är den enda som kan få mitt hjärta
att känna som jag gör, jag trodde inte att det gick och blir alltid lika glad när du kallar mig din jag kommer alltid finnas för dig, förevigt älskad och om jag inte sagt det, så, du ler som änglar din närhet är mitt hem och du bor i mitt hjärta att älska dig är nog det enklaste jag vet och hur mycket vi än grälar, förlåt men vi fungerar ju i längden, trots alla fel och du vet att du alltid kommer va min livstråd kommer alltid vara så, för du och jag kan aldrig få ett slut, för alla dagar slutar bra och när du ser på mig, du är så vacker och rolig vill aldrig tvingas släppa dig i handen du är skälet att jag alltid sover underbart på natten kan ärligt talat, inte förstå hur jag fick dig men är nöjd så länge jag får ha dig som flickvän
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|