Mitt sätt att tänka på har ändrats radikalt
När jag tittar upp mot himmelen så tappar jag min tro Och jag vandrar runt i mörker för min himmel saknar sol Mitt sårade inre speglas i mitt plågade sinne Samtidigt som allt det dåliga i mig vinner Sen krockar allt, växer samman, och vidare rinner de Till mina nävar… Till ett våld som världen sällan har skådat Jag slår i luften, som symboliserar alla jag sårat Är så arg på mig själv, (och på andra) vet inte vad jag ska göra Varför säger jag inte bara de som folk vill höra? Saknar den känslan av att vara älskad och kär Och hatar den känslan av att bli lämnad såhär! Mitt sätt att tänka på har ändrats radikalt Varje tanke får mig att bli helt jävla rabiat The pain inside of me is taking over… It destroyed my life I remember the time when I used to be enjoyed by lies I lied all days long, didn’t even bother if it’s were right or wrong I walked on the path to self destruction… All the things I did was a way for me to find satisfaction in action I couldn’t stand a life with no intrigues, I loved when the brawls began But now when I look back, I condemn all the wars I had And the regrets just keep getting bigger as time goes by But I found a way to ease my pain and sorrow, to keep my eyes dry I write poems about it … Bakom varje tanke jag tänker, Finns en tår. Bakom varje tanke jag skänker Finns ett sår... Hoppas att uppbyggnaden blev som jag ville, brukar cpa! Men ville skriva av mig lite så här e resultatet!
Livets vägar kan föra dig vart som helst...
|