Meastro - 3 texter påväg
~~~~~~~ 1 Hon var där. En berättelse om min kärlek till dig. Min kärlek till dig slutar aldrig älska dig för du vet att du betyer allt för mig/ Du och jag stod uppför hela världen och såg ner för vi kantas ju av alla stora problem/
Våran tid är nu över och vi står på egna ben kanske en vacker dag så vem vet, vi ses nog igen/ Detta är våran lilla extra hemlighet Ville bara säga att du var riktigt het/
~~~~~~~~ 2
Jag har växt upp på ett patetiskt sätt svensson liknande beteende äckligt jag vet/ Men jag hatar alla jag ser nu på gatan fattar inte varför mitt hjärtat ratar,gapar/
Efter kvällens luft, vill bara skrika "jag ger upp" Men jag står kvar här, och galer som en tupp som i en trupp/ Sparkar på alla som sett ner på mig, vem skrattar sist när jag släpper min första singel, patetiskt/
Jag vill bara krossa allt motstånd på scenen tjejer ni vet att jag vill se er dela på benen/ Jag säger det jag känner för i mina texter Så att ni kan få känna inlevelsen i resten/
Av det som kommer fram, så ska ni inte känna skamm för jag vet hur normala känslor ska kännas fan/ Vill bara be Mehmet, Jimmy och danne att se på mig och säg inte nej, jag kommer ta fram kniven och snitta dig/
~~~~~~~~ 3 Hatad För den Man Är Vers1
Jag hatade mitt utseende när jag gick skolan/ snubbar gjorde allt för få mig nertryckt i skorna/ men nu stå ja på mina två, och börjar få ett stadigt liv/ Träffar på många från min gamla klass dom är sig lik/
De hänger fortfarande tillsammans skäms allesammans/ Röker fortfarande på det känns som tiden stannat/ ja trappar ner på tempot följer beatet och ba andas/ den här går ut till alla som har blivit dåligt behandlad/
så det är dags nu för oss att höjja vår röst/ inte låta någon trampa på änn även fast dom är störst/ hur större dom är hur hårdare ska dom falla/ det får vara slut på mobbing nu en gång för alla/
Oönskad i livet det man tagit förgivet Hatad för den man är Lever sitt liv hur man än bär Oönskad i livet det man tagit förgivet Hatad för den man är
Vers2
Jag kan skänka stor tröst med min röst till alla som tystas ner i skammens törst/ Kan tuffa snubbar som lever för dagen bara tyna bort trampar ner oskyldiga tills de försvinner för gott/
Mänskligheten har för mycket accepteans/ med mobbningens slut sätter vi världen i trans/ Denna texten kanske inte hjälper till alls Men den försöker iallfall få världen ur balans/
Mobbningen där flera är mot en enstaka individ De slutar med att jorden tappar sin fattning/ Är jag hatat som person eller bara placerad i fel tidzon önskar för flera att det finns nånform av frizon/
Oönskad i livet det man tagit förgivet Hatad för den man är Lever sitt liv hur man än bär Oönskad i livet det man tagit förgivet Hatad för den man är
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|