Dominiqué, - (jag och mitt skit)
detta är min första lyricism ;) -----
innan jag steppar in på scenen , sträcker benen, drar fram sedeln, sen visar jag min längsta vrede, och skricker jag tar segern, jag battlar man mot man, om du kan, klart du gör , singlar slant , jag tar krona och jag kör snabbt , att du knappt, hinner ikapp min Fakta, okej du tar det lugnt o sagta , i dessa backarna , jag går i sjuan men beter mej rapparna i 9'onde klasserna, röker hashen va, får inte ens adrenalin kicken på cashen ha ? så jag checkar micen , slår ut tricken , visar chicksen , vad jag gör med min med min änglavakt, jag slår snabbt i takt med beaten , även fast jag är en vit en, men ingen fucking eminem eller sånt , bara lilla dominique utan horrisånt , det var skiten jag hade idag att skriva, om ettag blire säckert fet rec och skiva.
------------------------------------------------------ aiight, skrev nå snabbt skit ba men kritikera lite och sej vad jag ska ändra på osv. sög det ? skriv ... Tack .
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|