Excentrisk - En pundares dom
Detta är en text, rakt från hjärtat, tillängnad så många, som har levt i en sådan här livsituation! Skit i om rimmen kanske suger ibland, denna är till er, och ni vet vilka ni är.. Det kommer antagligen en två efter att jag finslipat den här också, jag kommer nog skriva om den lite iaf. Men först ville jag ha lite seriös kritik! Tack!
TILL ER. Från hjärtat. Jag lider med er.
Excentri - En pundares dom Jag ligger på sängen, där jag tuggar och skriver stenad som alltid, om en pundares liv Jag tänker på den gången min pappa stack Å på att jag alltid saknat det som alla andra haft Det har hänt så många gånger att jag fallit offer För att jag väntat på en pappa som aldrig kommit Det har inte varit lätt, och det kommer aldrig bli det Men det kvittar, för det har alltid varit mitt liv men visst har det kännts tugnt, att vandra i motvind för jag minns,skit jag var med om på min skoltid jag har aldrig varit omtyckt och jag har aldrig klagat men ändå undrat hur det skulle kännas att vara saknad Folk jag litat på har satt kniven i ryggen, så att alla mina drömmar har slitits i stycken Jag vet, hur det är att falla till marken Och det är sånt som finns i mina tankar om natten
Jag skriver vidare, om hur allt har gått snett och om den tiden i mitt liv som jag mått sämst Det fanns stunder som jag inte ville andas mer För allt jag vart med om, är inte lätt att handskas med Alla gånger jag fått stryk, alla gånger som jag stämplats och jag undrat, varför ingen kan älska mej Mitt huvud sprängs, folk kommer aldrig förstå mig Men för det ni gjort, kommer jag aldrig förlåta er Jag hittade min utväg, så att jag kunde koppla av Och var det nån gång torrt i stan så funka roppar bra ja, men det blev seriöst när jag fastna för pulver men jag mådde bättre och fick många bra stunder sen var jag nere i skiten, men vad gör väl det för det är såhär som jag vill leva mitt liv men jag hade velat något annat, så jag ska försöka bättra mig men snälla förstå, att jag älskar dig..
Det finns inte tid till att ge upp!
|