Hotter than flames
Yo when I smack your jaw, rappers got lack of cars Infact we are, the motherfuckin' rappin' stars I crack your skull, show off with your wackest bars You're the damn reason why I attack you all These cats only wants to rap and get paid I suggest ya'll to protect from a smack in the face! Faggots and gays, ya'll remembering back in the days, When these people had nothing but the rappin to face? Rap artists turnin' wild into faggots instead.. Better watch out before I pull an axe to your head! Matches are lit and now we're burnin the house Step back make some space for the murderers now Hotter than flames, it's wild when I'm rockin the stage I'm prolly insane, but trust me I'm hardly the same Glockin the gays who's thinkin' that war is a game Locked in a cage, and mentally I'm lost in a maze
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
jävligt skön text yamo :) kör recc på detta och öva på det som sades i tråden för "emcees of today" så ska du se att det blir riktigt fedt. Du måste haka studiotid, du är så många nivåer över datormickar. Keep up the good work :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Fett! Grymt rimschema.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Lyricist
2007-07-03 00:27
Du är soft på att rimma, men blir raderna i sig så sjukt dope? Det är den frågan jag ställer mig själv efter att ha läst texten iallafall! Jobba mer på själva raderna, för flowet och rimmen sitter där det skall och lite tightare;D
tack så mycket Zteve! det beror nog på att denna versen ska spelas in, och jag fokuserade mer på flowet och rimmen.. men visst :D raderna kan fixas till! tack ännu en gång!
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Producent
2007-07-03 01:37
niice konstruerat broshan feta rim som vanligt...
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA
15 bast och kan rimma som Louis Logic, det är fan skills. Den ser ut att vara flowvänlig, precis som alla andra dina texter. Du är grym på battlerap, men jag tvekar dock en aning på innehållet som aldrig känns sammanhängande eller ens ger den där BLAOW-känslan som en sådan här text gärna skulle behöva. Du är duktig, I really mean it, men det kan bli bättre. Kör hårt, fan!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den var fan fet. diggar flytet.
Unionen är namnet, mannen! http://myspace.com/unionen
Nej asså för står inte hur folk kan propsa en så galet osammanhängande text. Visst, du rimmar, men raderna säger inte ett skit under större delen av texten. Jag menar, kolla här: Yo when I smack your jaw, rappers got lack of cars Infact we are, the motherfuckin' rappin' stars "När jag slår din käke, rappar har dåligt med bilar Egentligen så är vi de jävla rappstjärnorna" blir det om man översätter raden. Förstår du ens själv vad du menar? Återigen har du lagt rimmen framför allt annat, och innehållet blev verkligen totalt osammanhängande. För att rim ska bli bra i en text måste även själva texten finns där... Mitt tips är att du ska släppa rimmen rätt hårt, tänka igenom vad du vill säga istället och skriv först ner en väldigt enkelt text med 100% fokus på innehåll. När du har allt innehåll klart kan du börja formulera om lite och hitta nya sätt att få in fler rim etc, men innehållet finns kvar.
Kan ju passa på att tipsa om Stukads engelska FuckYouBitch-texter om du vill ha idéer.
pigeon : jo, men om du ser till resten av texten så är det ok, och om du ser till resten av forumet så är de här mer än ok. läs min text cletus lumbago om du vill ha sammanhang.
Du vet vad jag tycker Yamo, riktigt jävla bra!
pigeon : jo, men om du ser till resten av texten så är det ok, och om du ser till resten av forumet så är de här mer än ok. Orka med såna bortförklaringar. Texten är ju fortfarande osammanhängande. Även om det finns sämre texter på forumet så är texten vad den är. Och om killen vill bli bättre så blir han ju knappast det om ingen pekar ut vad han borde träna på också, och inte bara propsa en text som kanske inte är så bra ändå.
Pigeon : herregud, bli inte så arg. om jag som hållt på i 10 år ska lacka på allt skräp så skulle jag haft en hjärtattack för länge sen. ta till dig av det som är bra istället.
Jag blir inte arg, jag säger bara att jag inte orkar med såna bortförklaringar. denna killen kan ha potential, men han kan ju knappast utvecklas om alla ger han en klapp på axeln p.g.a. att han är 14 år eller att det finns sämre på sidan? Denna attityden svämmar över på whoa. Det finns en "standard" och har man nåt den så är man plötsligt en duktig lyricist, vilket inte stämmer någonstans. Varför ska man sätta fler folk i samma träsk liksom?
Pigeon: jag håller med, jag är bara mer restriktiv än vad du är.
pigeon, arg på att folk för en gångs skull verkligen uppskattar det jag gör? det kallar jag hater.. en stor jävla hater.. till er övriga, tack så jävligt mycke för all kritik ni gett mig! uppskattar det som fan
pigeon, arg på att folk för en gångs skull verkligen uppskattar det jag gör? det kallar jag hater.. en stor jävla hater.. Förlåt om jag lägger mig i men jag blir så förbannad på sånt, Pigeon verkar vara den enda som inte är så djupt inne i din röv med sin tunga. Han ger dig ärlig kritik, och du kallar han för hater? What's that all about? Vill du bli bättre så ska du ta åt dig utav det han säger, för han har en mening i de. Du kan rimma, men de är allt, visserligen så är ju de duktigt för din ålder, men tänker du stanna kvar på samma nivå för resten av livet? Tar du åt dig utav kritiken så blir du sannerligen bättre om dom flesta här på whoa. Dina rader är så otroligt osammanhängande, vissa har inte ens någon mening. Träna mer på de och lär dig för guds skull att tå åt kritik.
Keller Crew
Du är grym på rimmet för att vara så ung som du är. Fortsätt på det, och träna lite mer! Så att du får lite mer mening i det du skriver så blir det skit bra! Kör hårt nu. Peace
One love
pigeon, arg på att folk för en gångs skull verkligen uppskattar det jag gör? det kallar jag hater.. en stor jävla hater.. Ja, Punishment tog orden ur munnen på mig. Jag är inte heller arg, utan ser på texten objektivt. Vill du ha hjälp att bli bättre måste folk också poängtera det du bör träna på, inte bara säga "skitbra wooohooo" när du själv vet att det finns saker du bör öva på. Det har man alltid.
okej.. Punishment du kan inte bara döma mig efter en text.. just i denna texten ville jag vara lite extra rimfokuserad och bara tänka på flowet.. men javisst, jag kan ta åt mig kritik.. tack för kritiken dock.. och till dig Pigeon_, jag är verkligen inet säker på om du försöker hjälpa mig eller om du försöker trycka ner mig.. sättet du skrev dina inlägg på fick det o luta åt nertryckningssidan.. hursomhelst, tack båda två.
Yamo, du borde verkligen lyssna på Pigeon och Punishment om du vill utvecklas. Du blir inte bättre av kompisprops. Jag återkommer till texten, men efter att ha läst igenom den snabbt var den inget att hänga i majaplantan om jag ska va ärlig.
ja det är det jag gör ju.. jag ska tänka på det dom sa till nästa text men med tanke på att Pigeon_ nog aldrig hade nån som talade på det viset till honom när han var fjorton, så är det en aning konstigt.. men slutchattat i tråden, bara konstruktiv kritik!
men med tanke på att Pigeon_ nog aldrig hade nån som talade på det viset till honom när han var fjorton, så är det en aning konstigt.. men slutchattat i tråden, bara konstruktiv kritik! Haha, tror du inte jag har blivit sågad eller? Alla lär ha blivit det någon gång, ingen är på topp från dag ett. okej.. Punishment du kan inte bara döma mig efter en text.. just i denna texten ville jag vara lite extra rimfokuserad och bara tänka på flowet.. men javisst, jag kan ta åt mig kritik.. tack för kritiken dock.. och till dig Pigeon_, jag är verkligen inet säker på om du försöker hjälpa mig eller om du försöker trycka ner mig.. sättet du skrev dina inlägg på fick det o luta åt nertryckningssidan.. hursomhelst, tack båda två. Hur, jag menar HUR, får du mitt inlägg förut att luta åt att jag försöker trycka ner dig? För att jag inte propsa texten som alla andra gjorde? För att jag faktiskt tog upp de negativa aspekterna med texten och nämnde vad du bör träna på?
okej.. Punishment du kan inte bara döma mig efter en text.. just i denna texten ville jag vara lite extra rimfokuserad och bara tänka på flowet.. men javisst, jag kan ta åt mig kritik.. tack för kritiken dock.. Det är inte bara den här texten ifrån dig som jag tycker är osammanhängande och har innehållslöst innehåll. Men ändå, de är väl den här texten du vill ha kritik på? Så jag bedömer dig efter hur den är skriven och man behöver inte vara ett snille för att begrippa att du bör träna på de punkter som Pigeon tagit upp.
Keller Crew
Det är inte bara den här texten ifrån dig som jag tycker är osammanhängande och har innehållslöst innehåll. Men ändå, de är väl den här texten du vill ha kritik på? Ja, precis. Bara för att man har läst flera texter betyder det inte att man måste kommentera de hela tiden. Jag vet att jag har sagt samma sak förut till dig, men det ser ungefär likadant ut varje gång. Då kan det ju vara värt att slänga in en kommentar i en av dina texter då man märker att du har behov av det. Och dessutom, om det är en text som du inte anser är på topp, som du säger att folk inte ska döma dig av enbart, kanske det inte är värt att lägga upp den heller?
ok ok ok enuff, orka bråka i sin egen tråd.. e det nåt så skriv gärna i gästboken!