Simpo - Priljans är ett fittskaft.
Priljans, jag kör Limousine i ditt ansikte som Livostin och att säga att du har talang kallas för ironi För du är väl ändå den av oss som aldrig blir bättre och när jag är klar med dig, så ser man inte skillnad på bajs och ditt ansikte längre Att döda Priljans skulle passa som handen i handsken för han har aldrig sett bröst, ändå kallar han sig för Pattish Vrickat och skruvat, andra kallar mig för utsökt så ge mig din skruvmejsel, för du verkar ha en skruv lös! Inte ens om du bjöd på öl skulle din spelning vara fullbesatt för Priljans är bara en liten hora, som en puttefnask Som slickar röv på Jågurt, Kammel och Stukad runkar av dom också, för han är bra på att handskas med kukar De kan inte vara hälsosamt att slicka röv både kväll och natt spelar ingen roll om vi var 4 mot 1, Jag hade tagit dig själv även om du tog med dig 15 man För jag är bättre, käkar dig som hallonkakor och redan imorgon, kan man läsa om din död i Aftonbladet
Priljans, jag kör över dig med pendeltåg med eller utan Seban, teN och Mvh Så ta dina saker om kom till Västerås jag garanterar dig att du blir slagen som en telefon!
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
|