Chasse - låt mig säga såhär
shu skrev en liten text igår , och skulle va skönt med lite kritik på den har beat osv så tycker ni att jag ska recca skiten så säg till
jag går min egen väg jag kommer aldrig vända om tillbaks på den platsen där jag stod gång på gång vill inte veta vad livet har att erbjuda står här nu idag och ser ingen chans att sluta ni får tro vad ni vill jag kommer alltid vara den jag är har ni nått problem med det så lämna mig här jag klarar mig på egen hand jag slipper alla bråk för inne i min kropp finns ett hjärta av stål kalla mig för idiot jag skrattar bara åt er är man hatad säg mig då vafan ska jag göra åt de vissa vänner står mig nära andra längre bort jag tycker det är bra så här tack för allt jag fått ni som hatar mig och ni som kallar mig för dryg jag säger bara en sak stick från mitt liv vill inte höra nån efteråt som ber om förlåt jag vänder ryggen till och går därifrån tack till min familj och tack till en underbar vän du vet vem du är jag delar mitt blod med dig thats it nu har jag tömt mig själv på tankar och en sak till du är värd allting mamma
chasse dyker upp som döda fiskar
|