Vad jag behöver
Va tvungen att skriva av mig lite..
Glöden inom mig den slockna för längesen Jag såg ljuset i tunneln men nu får jag börja om igen Men jag är van vid att inget går som det ska Frågar mig själv kommer jag nånsin att må bra? Jag gråter mig till sömns men mina tårar har tatt slut Låt mig slippa all skit, snälla bara en minut Låt mig drömma mig bort och aldrig mera vakna Ligger och tänker kommer någon mig sakna? Vad är mitt problem vad är det som går så fel Jag har inget hopp kvar jag kommer aldrig att bli hel Men jag tar dagen som den kommer och jag lovar jag försöker Jag har undrat hela tiden vafan e det jag söker folk frågar mig hur jag mår jag svarar att det rullar på Men jag ljuger som fan för min himmel den är grå För just nu står jag still och allt e som förut Hör polarna dom skricker va e de me dig bruushan njut Jag är bara deppig nu vafan det kommer att gå över Så länge som jag kämpar och vet vad jag behöver jag behöver nån att hålla om nån som ger mig kärlek Och inte nån hora som kör nån jävla känslolek
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|