I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

bdn - jag var säkert hela din värld

Vår Hiphop - Lyricism

   

2007-06-18 19:31

bdn - jag var säkert hela din värld

Livet är konstigt. När man passerat en viss ålder rinner hela livet iväg och det känns som varje månad gör dig ett år äldre. Jag saknar rosorna som växer längs väggarna här. Jag längtar alltid men mitt hjärta går bara i sidled. Var tog du vägen, älskade?

Alla rosor vi bar. Alla tårar vi gömde bakom ögonen när hela världen såg på. Alla sår vi slog upp, alla hjärtan jag rev, alla synder jag begick. Att jag aldrig älskade dig, S. Och jag tror du älskade mig precis som Romeo älskar Julia. Ditt hjärta gick djupt, mitt i sidled. Jag önskar vi blev något stort och mycket större. Älskade himmel, du skyler mig.

Jag är trött på nattklubbar, trött på ungdomsliv och trött på fyllor. Jag vill sitta på min brygga i hamnen här. Jag vill dela min dyrbara tid med himmelen om den bara älskade mig, men jag vet inte vem du är. Det är sommar nu. Jag bär så lite jag kan. Mitt hjärta är bart. Och jag önskar solen värmde mig. Älskade himmel, du skyler mig.

fuck it...