servo - sagan om den...
hade lite saker på hjärtat i går så jag skrev ner dom i något som ska likna en text.
kritik vore skit roligt att få
så come on!
har suttit vaken i dagar och tänkt på hur det är ,,,,,,, om det var du eller jag som drog i väg? jag vill att du ska veta att jag tänker på dig jämt ,,,,,,, för innerst inne så finns du kvar här än
det var en massa år sen jag fick en kram av dig du stack i väg men jag vet att du älskar mig du var beskyddande och stack för mitt eget bästa för du var fast i skiten som ingen kunde hjälpa du försökte frivilligt, jag vet att du försökte men allting blev för tungt och du fann den väg du sökte allt blev svart och morsan hon sjönk till botten för de ni hör är sagan om den faderlösa pojken han som blev lämnad själv utan en manlig förebild men det är lugnt för jag vet inte om han skulle räcka till för ingen vill väl ha, en alkolist som sin far och ingen vill väl ha sina mardrömmar som sin vardag denna låt går ut till er, som har haft det som jag att vakna upp igen och inse att det är samma jävla dag samma innehåll, misshandel och en massa skrik JAG vet hur det känns, och man vill inte höra dit...
remember my name you'll be screaming it later!
|