konstgjord - när du drömmer, kom ihåg mig då
för dom som läser, texten säger väl själv vad den handlar om. behöver inte skriva så mycket mer här. skrev den till och om dåtid och nutid, mest dåtid. lämna gärna kommentarer och kritik.
Alla vet att jag har slitit som fan Men vad jag än gjort, så har jag skrivit ner allt Det blev min dagbok fast på ett annat sätt Får ut känslor och det får mig att andas igen Har inge tvivel om att livet går vidare Även om kärlek hela tiden möter svikare Men jag har klarat mig i flera år Även om jag tänker på hur vi levde då Men ingenting ska få förstöra mig Och om nån sviker får jag väl träffa döden själv Hur som helst är jag väldigt tankspridd Och inser att mitt liv enligt världen är svartvitt Men hur mycket det än smärtar att säga det Så är du bara en av en som jag en gång älskade För längesedan, finns inte kvar längre Men hur jag än försöker, kan jag aldrig hata dig
Ref. För jag har levt mitt liv med glädje och gråt Jag har saknat, förlorat och kämpat för två Jag överlevde, men känslan består Kanske vi ses när jag glömt våra år Jag hatar och älskar, för båda känns rätt men kommer aldrig att se dig som vän förlåt för det mesta, du gjorde det svårt Men när du drömmer, kom ihåg mig då
Jag är helt förlorad och det är sanningen Min största rädsla är att förbli halv igen Men jag har gått igenom dalar och berg Och det är knappast för att få vara med dig Om mina ord smärtar, kan du gå din väg För enligt mig vet du inte vad ’sårad’ innebär Då skulle du ha känt i ditt inre Att tårar inte bara existerar i filmer Du kan kalla mig monster Men det var du som gav mig en känsla av sorger Och ni kan aldrig förstå mig För jag hade Sofia och hon skratta åt såren Ni kanske såg hur jag led Men gjorde ingenting och det gör frågorna fler Men alla såg hur jag älska dig Och även fast jag gråter så kan ingen rädda mig
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.
http://www.myspace.com/johanawesome
|